درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
وقتی همه این خلافها (دزدیها) حتی توسط بعضی مسئولان بیان میشود پس چرا جلوگیری نمی شود؟چرا اراده ای برای ممانعت از این ناهنجاریها نیست؟ آیا این شبهه بوجود نمی آید که مسئولان بالا دست شریکند ؟وخواست خودشان است؟؟؟!!!
ایشون ناراحت این نیستن که 45 هزار میلیارد تومن رانتی که میگن ، مردم عادی که مصرف کننده های نهایی و واقعی هستن و حتی فراهم کردن قیمت فعلی کارخونه هم براشون سخته با خون دل باید فراهم کنن یا کردن ! میگن چرا این پول توی جیب خودروساز و قطعه ساز نرفته !
قیمت فولاد رو میگه لزومی نداره قیمت جهانی به خودروسازانی مانند ایرانخودرو و قطعه ساز های زیر مجموعش بدن ولی نمیگه همین الان که مثلا قیمت جهانی براشون هست با پول یه خودروی داخلی الان چه خودرویی در بازار جهانی میشه خرید و با چه کیفیتی!
برای چند مورد فلزات و پتروشیمی هم 40 درصد زیر قیمت تعیین شده بورس میخواد بعد تازه میگه قیمت کارخانه ""در این صورت افزایش چندانی نخواهد داشت""نمیگه مثلا ما هم قیمت رو مثلااا 25 درصد کم میکنیم !!!
چرا همه به فکر وارد شدن این سود و رانت به جیب خودرو سازان هستند؟ ولی کسی به این فکر نمیکنه که چطور این رانت را از بین برده یا به حداقل برسانند.. واقعاً که...
این راه کاره درسته
آزاد سازی به نفع مردم نیست