درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
همه دزدن خداراشكر ماشين ٣٠٠مليوني با دلار ازاد مياد تو كشورمون مثلا ميشه توليد داخل كه ارزونتر بشه بعد ميشه ٧٥٠مليون جالبترش اينه كه ميدنش به دلال خودشون كه بفروشه ٨٥٠ مملكت گلو بلبل بعد طرف تو قوه قضاييه كه ميتونه باهاش مبارزه كنه نميكنه مياد تو رياست جمهوري كه خودشم توش منافع داره باهاش مبارزه كنه خنده دارش اينجاست كه يه سري هم به به چه چه ميكنن ميگن افرين تو ميتوني
من هم هر چه سعی کردم نشد
فکر کنم سرکاری بود
فیدلیتی هم همان طوره
ادمین محترم خواهش میکنم چاپ کن،
بنده ارشد ای تی هستم یه fullstack کار که هم کارم سرور هست هم شبکه، سر مرحله دوم فروش دیگنیتی یه برنامه نوشتم که روی مرورگر کروم کل فیلد های ثبت نام رو خودکار پر میکرد، یعنی توی 1 ثانیه کل فیلد هارو پر میکرد، یک عدد سرور با پینگ 1 میلی ثانیه و پورت 10 گیگابیت (حداقل 500 برابر اینترنت 4G هست) اقدام به ثبت نام کردم.
شرح جزئیات: اول ثبت نام با 1 دقیقه تاخیر شروع شد دوماً بنده توی 1 دقیقه با برنامه ای که نوشتم کل رنگ هارو با ترم های مختلف تست کردم یعنی هر 10 ثانیه یک رنگ با دو تریم (رنگ داخل) و کل تست من روی همه رنگ ها 1 دقیقه طول کشید، و ساعت ده و دو دقیقه لب تاپ رو خاموش کردم.
تحلیل: به قطع میتونم بگم سری دوم دیگنیتی هیچ ماشینی اینترنتی فروخته نشد به مردم عادی و اصلا تولید آنچنانی نداره و ترجیح میده این مقدار تولید کم هم به صورت واسطه و با قیمت بالا جهت تثبیت قیمت و ماشین در بازار آزاد عرضه کنه