1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. خودروی آریزو 5 جدید با کابین بروز شده در آستانه ورود به بازار ایران

خودروی آریزو 5 جدید با کابین بروز شده در آستانه ورود به بازار ایران

2 شهریور 1400
  • 3

خودرو آریزو 5 جدید که اخیرا در بازار کشور چین عرضه شده است، به زودی توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه می شود.

این محصول جدید شرکت مدیران خودرو نماینده رسمی چری چین در ایران، با بهبودهای آپشنی و فنی قابل توجهی همراه گردیده است که علاوه بر مدرن تر نمودن خودرو، لذت رانندگی را نیز برای راننده افزایش می دهد.

یکی از تغییرات صورت گرفته در خودرو Arrizo 5 جدید، تغییر کامل داشبورد خودرو است. داشبورد قدیمی با ظاهر اسپرت نسل پیشین آریزو 5 اینک با داشبوردی مدرن که بر اساس زبان طراحی خودروهای جدید MVM طراحی گردیده است جایگزین شده است.

این داشبورد ترکیبی از سطوحی با رنگ های مشکی و کربن خاکستری است که کابین خودرو را بسیار به روز تر و جوان پسندتر می نماید.

22.jpg

همچنین چیدمان دکمه های کابین به صورت یک نوار در زیر دیسپلی 8 اینچی آریزو 5 جدید و همچنین طراحی خروجی سیستم ایرکاندیشن آن خودرو تداعی گر خودروهای لوکس اروپایی مانند آئودی است.

از دیگر تغییرات قابل توجه کابین آریزو 5 جدید فرمان جدید خودرو است که چهره ای مدرن و حسی جوان پسند به راننده و سرنشینان تلقین می کند. همچنین شکل مناسب و محل جایگذاری دقیق دکمه های تنظیمات سییتم صوتی و کروز کنترل بر روی فرمان خودرو ارگونومی مناسبی را برای راننده به ارمغان می آورد.

تغییر دکمه های تنظیمات ایرکاندیشن خودرو از حالت قدیمی به مدل جدید مشابه کابین آریزو 6 علاوه بر ایجاد راحتی بالاتر تنظیمات کابین در حین رانندگی، فضای مدرنی را برای این خودرو ایجاد می نماید.

همچنین تغییر در طراحی کنسول میانی خودرو و جایگذاری دکمه های ESP، اکو و اسپرت در کنار ترمز دستی برقی و اتو هلد احساس رانندگی با خودرویی به روز و سطح بالا را برای سرنشینان فراهم می آورد.



نظرات

  • Behnam Zarghami Behnam Zarghami (3 شهریور 1400 ساعت 10:08)

    جنس داشبورد تغییر کرده!
    قبلی پلاستیک بوده

  • علی علی (2 شهریور 1400 ساعت 22:15)

    خودروهای چینی بازار ایران مخصوصا مدیران خودرو واقعا گران هستند و در بازار دست دوم خودروهای اصیل و بهتری از انواع ژاپنی و کره‌ای و فرانسوی میشه خریداری کرد.

  • ساسان ساسان (2 شهریور 1400 ساعت 15:09)

    با یوهان ۳۷۰۰ تومان وارد میکنید بعد با دلار ۲۷۰۰۰ تومان به مردم بیچاره میندازین خاک تمام پکن بر سرتون . خدا لعنتتون کند. مردم رو بیچاره کردید