1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار قیمت هوندا سیویک سی مدل 2022 + عکس

انتشار قیمت هوندا سیویک سی مدل 2022 + عکس

15 آبان 1400
  • 0

هوندا سیویک سدان در سایز متوسطی که هیچگاه نتوانست در ایران در مقایسه با رقبای هم کلاس کره ای خود مثل سراتو و الانترا، به جایگاه واقعی خود برسد. این خودرو یکی از پرفروش ترین محصولات هوندا در بازار های بین المللی می باشد که به هیچ وجه نتوانست در بازار خودروهای وارداتی در کشور ما موفقیت هایش را تکرار کند از مهمترین دلایل آن می توان به تبلیغات نامناسب شرکت وارد کننده در کنار خدمات پشتیبانی ضعیف و از همه مهمتر وارد کردن نسخه هایی با امکانات و آپشن های ضعیف اشاره کرد.

اخیرا هوندا سیویک سی مدل 2022 ماه گذشته با نسخه کمی از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ در زیر کاپوت رونمایی شد.

 تریم سی با قیمت 27 هزار و 300 دلار قبل از هزینه هزار و 15 دلاری ارسال از مقصد شروع می شود. همچنین گزینه ای برای تایرهای تابستانی پرفورمنس وجود دارد که فقط با 200 دلار گشتاور و هندلینگ را بهبود می بخشد. تنها یک گزینه موتور و یک جعبه دنده شش سرعته دستی در دسترس است. به عنوان بخشی از تجهیزات استاندارد، سیستم تعلیق دیفرانسیل لغزش محدود و سیستم تعلیق اسپرت وجود دارد.

2022_Honda_Civic_Hatchback_Review.jpg

در حالی که سیویک سی جدید ممکن است در مقایسه با نسل قبلی خود از قدرت پایینی برخوردار باشد، هوندا با افتخار می‌گوید که منحنی‌های قدرت گسترده ‌تر باید باعث شود این سدان در شرایط رانندگی روزمره احساس اسپرت ‌تری داشته باشد. توربوی چهار سیلندر اکنون حداکثر گشتاور خود را 300 دور در دقیقه زودتر از نسل قبلی ارائه می دهد و همچنین قدرت بیشتری را بین 6000 تا 6500 دور در دقیقه حفظ می کند.

در همین حال، گیربکس شش سرعته دستی، 10 درصد سریع‌تر تعویض دنده دارد و برای اولین بار در تاریخ سیویک سی، دارای سیستم منطبق بر دور موتور سیویک تایپ R است. همانطور که قبلاً اعلام شد، 6 پیکربندی سه پدال سرعت تنها گزینه گیربکس موجود برای سیویک سی جدید است.

ارتقای مکانیکی دیگر برای سی جدید به شکل سیستم تعلیق کاملاً تنظیم شده بر میگردد. اکنون فنرهای سفت‌تر، دمپرهای محکم‌تر، بوش‌های سفت‌تر و میله‌های ضد غلتش ضخیم‌ تر داردمورد استفاده قرارا گرفته است. همچنین به روز رسانی های قابل توجهی در سیستم فرمان وجود دارد که هوندا می گوید باید احساس بهتری از فرمان ارائه دهد. شروع قیمت هوندا سیویک سی از ۲۷ هزار و ۳۰۰ دلار است و با اضافه کردن آپشن هایی قیمت بالاتر هم خواهد رفت.

 



نظرات