1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسل جدید سدان مجلل‌ و پرچم‌دار محصولات جنسیس، G90 معرفی شد + تصاویر

نسل جدید سدان مجلل‌ و پرچم‌دار محصولات جنسیس، G90 معرفی شد + تصاویر

13 آذر 1400
  • 2

جنسیس برند محصولات لوکس گروه خودروسازی هیوندای برای رقابت با ب ام و سری 7 ، مرسدس بنز اس کلاس و لکسوس ال اس، نسل جدید سدان فول سایز خود، G90 را معرفی کرد.


جنسیس اولین تصاویر رسمی از نسل جدید سدان پرچم‌دار G90 خود را منتشر کرده است. این خودرو از همان زبان طراحی آشنای جنسیس بهره می‌برد که جلوپنجرهٔ تاجی شکل و چراغ‌های جلوی دوخطی از ویژگی‌های آن است. با نگاهی به پروفیل جانبی خودرو، دو چراغ راهنمای LED خطی که به‌موازات چراغ‌های جلو روی گلگیر جلو کشیده شده‌اند جلب‌توجه می‌کنند. دستگیره‌های در مخفی یا بیرون‌آی، رینگ‌های ۲۰ اینچی جدید و طراحی چشمگیر ستون C هم از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این قسمت هستند.

Genesis-G90-5-767x511.webp
تکمیل‌کنندهٔ طراحی بیرونی نسل جدید G90 هم نمای عقبی کاملاً جدیدی است و عجیب اینکه در اینجا از چراغ‌های عقب دوخطی دیگر محصولات جنسیس خبری نیست. در عوض طراحان در این قسمت دو نوار LED باریک را در کل عرض خودرو کشیده و در دو سر انتهایی نوار بالایی چراغ‌های اصلی را به شکلی تیز و زاویه‌دار طراحی کرده‌اند.

Genesis-G90-1-767x511.webp
جنسیس هنوز تصاویری از داخل سدان پرچم‌دار جدید خود منتشر نکرده اما گفته است که این خودرو در نسخهٔ کشیده هم ارائه خواهد شد که فاصلهٔ محوری آن ۱۹۰ میلی‌متر بیشتر از نسخهٔ معمولی خواهد بود و فضای پای سرنشینان عقب را افزایش می‌دهد. فعلاً از مشخصات فنی و پیشرانه‌های این ماشین هم خبر نداریم. بااین‌حال به گفتهٔ جنسیس، نسل جدید G90 در بازار ایالات‌متحده با مدل ۲۰۲۳ و در دیگر بازارها مثل کره جنوبی با مدل ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

Genesis-G90-3-767x511.webp

 

Genesis-G90-facelift-4.jpg

منبع پدال


نظرات

  • هادی هادی (16 آذر 1400 ساعت 10:28)

    ایران خودرو هم با دورنگ کردن ۲۰۷ به رقابت بنز ، بی ام و ، جنسیس رفت ،،????????????

  • Alireza Alireza (14 آذر 1400 ساعت 06:59)

    ایرانخودرو هم در رقابت با هیوندای از قیمت‌گذاری رسمی تارا اتوماتیک خبر داد!!
    زشت...بدقواره...بی‌کیفیت...
    بهتر از این نمیشد تفسیرش کرد!