1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار جزئیات جدیدی از آخرین ساخته منصوری؛ وناتوس لامبورگینی اوروس + عکس

انتشار جزئیات جدیدی از آخرین ساخته منصوری؛ وناتوس لامبورگینی اوروس + عکس

11 آذر 1400
  • 1

منصوری یکی از معروف ترین شرکت های تیونینگ در اروپا می باشد که محصولات آن زبانزد علاقه مندان به خودروهای لوکس و قدرتمند است. این خودروساز معمولا به سراغ خودروهای سوپر اسپرت و پر قدرت کمپانی های مطرح بین المللی می رود. در مطالب گذشته به معرفی خودروی دیگری از این کمپانی پرداختیم که «معرفی خودروی منصوری G63؛ رونوشت 850 اسب بخاری از شاسی بلند اشرافی مرسدس بنز» بود. با کلیک بر روی آن می توانید مطلب را مشاهده نمایید.

ما قبلاً شاهد تیونیگ با لامبورگینی اوروس توسط منصوری بوده ایم. اوروس با بدنه پهن وناتوس خود که با تم آبی رنگ در داخل و خارج ارائه می شود، آمادگی تیونینگ را دارد.

2021-Lamborghini-URUS-VENATUS-EVO-Mansory-Widebody-Tuning-1.jpg

ما همچنین نسخه ای از آن را در رنگ های سفید و بنفش دیده ایم. حالا نظرتان در مورد رنگ زرد معمولی اوروس چطور است؟ آرزویتان برآورده شد زیرا منصوری با ساخت دیگری از اوروس وناتوس در رنگی آفتابی باز می گردد. قبل از اینکه گالری زیر را مرور کنید، مطمئن شوید که روشنایی صفحه نمایش خود را تنظیم کرده اید زیرا رنگ روشن کابین می تواند به چشمان شما آسیب برساند.

mansory_venatus_yellow_113.webp

در مقایسه با یک اوروس معمولی، منصوری وناتوس بدنه پهن تری دارد. لازم به ذکر است که منصوری چندین بخش فیبر کربنی مانند رکاب‌ های جانبی، کاپوت، بال نصب‌ شده در صندوق عقب، اسپویلر سقف و سپر عقب با دیفیوزر را اضافه کرده است. برخلاف وناتوس آبی رنگ قبلی، این نمونه دارای رنگ تاکیدی ثانویه برای برجسته کردن برخی قسمت های بدنه نیست.

mansory_venatus_yellow_12.jpg

درست مانند وناتوس قبلی، آخرین ساخت منصوری اوروس نیز از قدرت بالایی برخوردار است. به گفته این تیونر آلمانی، خروجی نهایی 820 اسب بخار (603 کیلووات) و 774 پوند فوت (1050 نیوتن متر) گشتاور است. حداکثر سرعت 199 مایل در ساعت (320 کیلومتر در ساعت) با شتاب 0-62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) در 3.2 ثانیه اعلام شده است.

منصوری هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است.



نظرات

  • آیدین2020 آیدین2020 (7 بهمن 1400 ساعت 19:42)

    محصولات منصوری ، اغلب تیونینگ ماشین های شرکت های بزرگه که اغلب عالین