1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. به سرقت رفتن چهار موستانگ شلبی GT500 از کارخانه + عکس

به سرقت رفتن چهار موستانگ شلبی GT500 از کارخانه + عکس

28 آذر 1400
  • 0

سارقان چهار دستگاه موستانگ کاملاً جدید شلبی GT500 در اواخر 12 دسامبر، که مستقیماً از کارخانه ای که در آن ساخته شده اند ربودند.

این کارخانه مونتاژ فلت راک فورد است که تقریباً در 25 مایلی جنوب غربی دیترویت در کنار بزرگراه بین ایالتی I-75 واقع شده است. تقریباً ساعت 10:25 شب به وقت محلی، تنها یک شلبی GT500از یک دروازه امنیتی عبور کرد و مسیر را برای سه GT500 دیگر باز کرد.

image-car-thieves-jack-4-brand-new-ford-mustang-gt500s-straight-from-the-factory-in-movie-esque-heist-1639618848.jpg

علیرغم اینکه این دروازه یک گیت امنیتی است ولی این گزارش بیان می‌کند که هیچ فیلم ویدئویی از این سرقت در دسترس نیست. با این حال، دو تا از خودروها خیلی دور نشدند، زیرا در امتداد I-75 تقریباً 10 مایلی شمال پیدا شدند. یکی از آن‌ها ظاهراً در گیت تصادف کرده بود، زیرا آسیب زیادی به قسمت جلو وارد شده بود، اما دو خودروی دیگر هنوز مفقود هستند. این گزارش همچنین حاکی از آن است که خودروهای کشف شده خالی از اشخاص بوده و به هیچ مظنونی در این پرونده اشاره ای نشده است.

image-car-thieves-jack-4-brand-new-ford-mustang-gt500s-straight-from-the-factory-in-movie-esque-heist-16396.jpg

دزدیدن وسایل نقلیه مستقیماً از کارخانه تولید کننده، مطمئناً یک حرکت جسورانه است، به ویژه با توجه به اینکه محصولات تولید شده جدید در کارخانه به ندرت بیش از چند گالن سوخت در مخزن دارند. این می تواند دلیلی باشد برای این که چرا دو تا از خودروها در فاصله کمی از کارخانه رها شده اند. علاوه بر این، خودروهای پرقدرت مانند GT500 با قدرت 760 اسب بخار (567 کیلووات) اغلب دارای نوعی حمل و نقل یا حالت تحویل هستند که قدرت را تا زمانی که قفل آن در نمایندگی ها باز نشود، محدود می کند. این توضیح نمی دهد که چگونه یک دروازه امنیتی نقض شده است و نه اینکه چگونه دو خودرو ظاهرا توانسته اند از پلیس فرار کنند.



نظرات