1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با پژو ۶۰۵ پرِسِنس، تجسم یک سدان لوکس و الکتریکی در فضای مجازی + عکس

آشنایی با پژو ۶۰۵ پرِسِنس، تجسم یک سدان لوکس و الکتریکی در فضای مجازی + عکس

2 دی 1400
  • 0

این پژو ۶۰۵ پرسنس است، یک کانسپت الکتریکی که می‌تواند به عنوان پرچم‌داری عالی برای فرانسوی‌ها انجام‌وظیفه کند. طراح این رندرهای جذاب طراح اهل کشور شیلی کارلوس MM است که در میلان ایتالیا زندگی می‌کند و ۶۰۵ پرسنس را بر اساس پلتفرمی الکتریکی که باتری ۱۰۰ کیلووات ساعت لیتیوم-یونی را در خود جای ‌داده تجسم کرده است.

Peugeot-605-Presence-12-767x384.webp

همچنین طراح این خودرو گفته ۶۰۵ پرسنس را با دو پیشرانه الکتریکی طراحی کرده است. به نظر می‌رسد این خودرو اندکی بزرگ‌تر از ۵۰۸ سدان کنونی بوده و اگرچه از طراحی نسبتاً رادیکالی سود می‌برد اما سریعاً به عنوان یک پژو قابل‌شناسایی می‌باشد. نمای جلوی این کانسپت سریعاً به خاطر چراغ‌های LED و دیلایت های گیرا و جلوپنجره‌ای کوچک برجسته می‌شود. خودروی الکتریکی پژو همچنین از سپری زاویه‌دار و اورهنگ جلوی نسبتا کوتاه سود می‌برد.

طراحی زیبای نمای بخش به کناره‌ها نیز کشیده شده و در این بخش رینگ‌های آئرودینامیک و درگاه شارژ با نمایشگری کوچک به عنوان دستیار شخصی دیده می‌شود. شما همچنین متوجه دوربین‌های کوچک بجای آینه‌بغل‌های سنتی خواهید شد. ۶۰۵ پرسنس همچنین فاقد دستگیره‌های درب سنتی بوده و همین موضوع باعث ایجاد طراحی بسیار یک دست و تمیزی شده است. این خودرو همچنین از سقف شیشه‌ای پانورامیک برخوردار شده است.

Peugeot-605-Presence-13-767x384.webp

در بخش عقب هم طراحی عضلانی با چراغ‌های LED گیرا و سپری پیچیده را می‌بینیم که حاصل آن ایجاد یک طراحی قلدر و خشن می‌باشد. کابین آینده‌نگرانه این کانسپت نیز دارای پشت آمپرهای دیجیتالی و نمایشگر اطلاعات سرگرمی هولوگرافیک است که اطلاعات را بالای داشبورد می‌تاباند. این خودرو همچنین از نمایشگرهای کشیده شده روی پانل درب‌ها سود برده است. نظر شما درباره این طرح مفهومی چیست؟

منبع پدال


نظرات