درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
آقای کارشناس حاشیه بازار خوب است بشرطی که تولید و عرضه به اندازه تقاضا باشد. در غیر این صورت هر قیمتی که تعیین شود بازار بلاتر خواهد بود و این سیکل ادامه خواهد داشت. ارزش واقعی خودرو نه قیمت کارخانه است نه بازار.
به نظر من ایشون دیگه رسماً کلاهبردار هستن تا کارشناس ????????????
خدا دنیا کدوم سمتی داره میره اونوقت افق دید و مغز متفکر کارشناسای ما کدوم سمت
الهم اشفع کل مریض
عجب!!!
از اولش دردتون همین بوده و قطعا در حال حاضر هم خودرو های دپو شده از طریقی به قیت بازار ازاد فروخته میشه که مردم خبر ندارن
منتها شما میخوایین علنا به قیمت بازار ازاد بفروشین مسول بی مسئول وضعیت این بازار حاصل بی عرضگی جناب عالی و همکارای بی سواد و رشوه بگیرتونه که به این وضع افتاده
تنها راه کاهش سریع قیمتهای این اشغالا وارد کردن خودرو های قیمت مناسب ببینم دیگه کی دیگه میره این اشغالای تولید داخل رو با اون قیمت میخره
الان قیمت کارخانه شاهین گرونتر از بازار آزاد هست این درحالی که همه خریداران یکساله باید مبلغ بیشتری از بازار آزاد به کارخانه بپردازند و هیچ مسئولین هم جوابگو نیست
حاجییییی...
اینا دیگه کین؟!
خداوکیلی چطور روشون میشه اینجوری مصاحبه کنن؟
یعنی ملت برای یه پژو پارس فکستنی بالای ۳۰۰ میلیون پول بدن؟!
چون دوتا خودروساز نمیخوان افزایش تولید بدن؟
خداوکیلی یکی نیست جلوی این ظلم واضح رو بگیره؟
حالا که خودروسازها علاقهای به افزایش تولید و عرضه ندارند، آقا اصلا قبول... افزایش تولید ندین و قیمت رو به حاشیه بازار که هیچ، اصلا بالاتر از حاشیه بازار تعیین کنید؛ اما از اونطرف واردات خودرو آزاد بشه و تعرفه حداقل ۵۰ درصد کاهش پیدا کنه.
اونوقت مردم خودشون انتخاب کنن یه مشت لگن وارداتی ژاپنی و کرهای و اروپایی سوار بشن یا ابرخودروهای مونتاژی ایرانی رو!!!
نکته نهایی اینجاست:
خودروساز میدونه با افزایش تولید و یه ۲۰ درصد دیگه افزایش قیمت گرفتن مشکل زیاندهی در تولیدش تقریبا حل میشه، اما اینکار سود بالا نداره تا زیانهای گذشته رو جبران کنه!
پس به جای اینکه پژو پارس مثلا ۲۰۰ میلیون بشه، اینو میگن ۳۰۰ میلیون، تقاضا هم که به خاطر از بین رفتن رانت و سود کاهشی بشه نهایت یه ۲۰ ۳۰ میلیون کم میکنن و میگن دیدین گفتیم ارزون میشه!!
به همین شیوه هر خودرویی رو ۳۰ ۴۰ درصد گرونتر از قیمتی که باید بفروشن میفروشن! بازار هم که انحصاری و هیچ رقیبی نیست و ملت مجبورن این ارابههای مرگ رو بخرن.(البته مردم یه سال دندون رو جگر بذارن و نخرن جواب میده ولی خب...نمیکنن اینکارو...)