1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی فراری ۸۱۲ استالون GTS محصول خاص دیگری از منصوری + عکس

معرفی فراری ۸۱۲ استالون GTS محصول خاص دیگری از منصوری + عکس

24 دی 1400
  • 0

کمپانی خودروسازی منصوری، یکی از معروف ترین شرکت های تیونینگ کار است که تنها روی خودروهای اسپرت و لوکس برندهای معتبر مشغول به فعالیت است. آخرین محصولی که از این شرکت را معرفی کردیم اختصاص به «از محصول جدید و منحصر بفرد منصوری در امارات رونمایی شد» داشت. این خودروساز ایرانی تبار در تیونینگ محصولات خود هم از نظر فنی و هم از نظر ظاهری به ارتقا این خودروها می پردازد.

منصوری از جدیدترین پروژه خود که بر پایه فراری ۸۱۲ GTS شکل گرفته رونمایی کرد. این تیونر اولین بار از خودروی استالون GTS در مارس سال پیش پرده‌برداری کرده بود. خودروی موردبحث دارای تغییرات متنوعی در بدنه، کابین و قوای محرکه است. البته جدیدترین نسخه از این خودرو که مشاهده می‌کنید بسیار برجسته است و دلایل خوبی نیز برای آن وجود دارد.

Ferarri-3-767x511.webp
بدنه‌ی منصوری استالون GTS پذیرای رنگ نارنجی‌ای شده که بی‌شباهت به رنگ فراری ۴۵۸ اسپچیاله جیمز می نیست. اگرچه فکر می‌کنیم رنگ نارنجی به محصولات لامبورگینی بیشتر از فراری می‌آید اما شکی وجود ندارد که این ۸۱۲ GTS نیز در جاده و خیابان نظرات زیادی را به خود جلب می‌کند.

Ferarri-1-767x511.webp
منصوری تغییرات آئرودینامیک متنوعی را در این خودرو اعمال کرده که شامل سپر جلوی تغییر شکل یافته، رکاب‌های جانبی جدید، نمای عقب متمایز و دیفیوزر جدید با بال بزرگ است. این سوپر اسپورت ایتالیایی همچنین به رینگ‌های ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب مجهز شده است. باید به این نکته نیز اشاره کرد که اکثر قطعات بدنه از فیبر کربن ساخته شده‌اند.

Ferarri-4-767x511.webp
تیونر موردبحث در بحث پیشرانه نیز دست به کار شده اما از پرخوران برای دستیابی به قدرت و گشتاور دیوانه‌وار استفاده نکرده است. در واقع منصوری به سادگی ECU را ارتقا داده تا پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی فراری قدرت ۸۳۰ اسبی و گشتاور ۷۴۰ نیوتون متری تولید کند. منصوری هنوز قیمت و میزان تولید استالون GTS خود را اعلام نکرده است.

منبع پدال


نظرات