1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. پای وزیر صنعت به دلیل کیفیت پایین خودروها، به مجلس کشیده شد

پای وزیر صنعت به دلیل کیفیت پایین خودروها، به مجلس کشیده شد

22 دی 1400
  • 2

کیفیت ساخت و مونتاژ خودروهای داخلی پایین است و اصلا مورد قبول اکثر کارشناسان و متخصصان حوزه صنعت خودرو در کشور قرار ندارد. دلایل زیادی برای این موضوع بیان شده است و همواره مقصر اصلی در این داستان تحریم ها شناخته شده اند. ولی نباید همه مشکلات و نقص ها را به گردن تحریم انداخت. بعضی از سیاست ها و تصمیم هایی که در طول سالهای گذشته اخذ شده است هم بی تاثیر در این ماجرا نبوده است. اینکه بازار خودروی کشور در اختیار و انحصار دو خودروساز بزرگ قرار بگیرد و با هر ساز که می نوازند همگان باید همراه بشوند، نتیجه اش بهتر از این نخواهد بود. 

عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی دیروز سوال نمایندگان از وزیر صنعت درباره علت کیفیت نامطلوب و پایین خودروهای تولید داخلی را اعلام وصول کرد.

محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز (سه‌شنبه 21 دی ) قوه مقننه، سوال محمد باقری نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی و تعداد دیگری از نمایندگان از آقای فاطمی‌امین وزیر صنعت و معدن و تجارت درباره علت کیفیت نامطلوب و پایین خودروهای داخلی را اعلام وصول کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین  در این جلسه سوال ملی حسن نوروزی نماینده رباط کریم و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علت عدم تعیین مدیرعامل شرکت‌های ایران خودرو و سایپا توسط سهامداران را نیز اعلام وصول کرد.



نظرات

  • دلواپس دلواپس (22 دی 1400 ساعت 12:02)

    اینها هیچ دردی از ملتو دوا نمیکنن و دنبال ساختن کلاه نمدی برای خودشان هستن. اینجور اعتراض نمایندگان را در 20 سال اخیر بارها دیده ایم. هر وقت میخوان سهم و باج بگیرن یه گیری به خودروسازها میدهند و وقتی حق حساب و امتیازشان را گرفتن ارابه سازان مرگ خوب میشوند و تمام. ارابه سازان هم جریحتر شده و چندین برابر این پرداختها را از مردم مفلوک میگیرن و ارابه ها هم روز به روز بی کیفیتر و گرانتر میفروشند و این قصه ادامه دارد

  • م ک م ک (22 دی 1400 ساعت 09:22)

    یک ۲۰۶ داریم ایرادی داره که هیچ برقکاری نمی تونه پیدا کنه مدلش هم ۹۶ .خدا لعنتتون کنه با اون همه پولی که میگیرید آشغال تحویل میدید