1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. اینرودز، محصول جدید بهمن موتور معرفی شد + تصاویر

اینرودز، محصول جدید بهمن موتور معرفی شد + تصاویر

3 اسفند 1400
  • 0

بهمن موتور که در سال 1400 با معرفی دو محصول جدید دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم، یکی از خودروسازان خصوصی فعال کشور بود، از اوایل زمستان امسال نیز اقدام به نصب بنرهای تبلیغاتی یک محصول جدید دیگر کرد، این خودروی جدید که با نام اختصاصی اینرودز توسط گروه بهمن معرفی شد، یک ون تجاری است که بهمن موتور با توجه به نیازمندی های جدید ایجاد شده در بازار کشور و افزایش تعداد استارت آپ های خدماتی، اقدام به عرضه آن کرده و قرار است در کارخانه بهمن موتور در جادهمخصوص به تولید برسد.

2.webp
بهمن اینرودز در واقع نسخه ریبج شده دانگ فنگ C35 است که در ایران با نام اینرودز عرضه می شود، محصولات سری C دانگ فنگ در بازار چین هم به صورت کامیونت سبک و هم به صورت ون هایی تجاری عرضه می شوند، اینرودز، یک کارگو ون برای ارسال و حمل بارهای سبک در سطح شهر است و نسخه‌های «مسافربری» آن در بازار چین نیز با مدل های C36 و C37 و C56 شناخته می‌شوند، بیشترین تفاوت این خودروها نیز مربوط به ظرفیت سرنشینان و سطح آپشن های رفاهی است.

4.webp

مراسم معرفی بهمن اینرودز، ظهر امروز در محل کارخانه این شرکت در جاده مخصوص برگزار شد، در این مراسم مهندس علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن، این خودرو را خودرویی جدید در این سگمنت دانست و افزود: اینروزها هر روزه شاهد گسترش استارت آپ های خدماتی و فروسش آنلاین هستیم و خودروی اینرودز، توانایی ایفای نقش موثر در این زمینه را خواهد داشت.

در ادامه نیز مهندس ضرابیان عضو هیئت مدیره بهمن موتور ضمن اشاره به عملکرد این شرکت در سال جاری، وعده عرضه چندین محصول جدید در سال آینده را داد و گفت: برنامه بهمن موتور برای اینرودز، اغاز تولید این خودو با ۳۰ درصد داخلی سازی و رسیدن به داخلی سازی ۴۰ درصدی در مدت زمانی کوتاه است و تولید آزمایشی آن آغاز شده. مجموعه خدمات بهمن موتور مانند گذشته پیش از تحویل خودروها آماده خدمات دهی به محصول جدید شده است.

در ادامه نیز مهندس مومنی مدیر تحقیقات بازار بهمن موتور گفت: بهمن اینرودز با گارانتی دو سال یا 50 هزار کیلومتر و همچنین یکسال یا 20 هزار کیلومتر سرویس رایگان عرضه خواهد شد و 77 عاملیت بهمن در 60 شهر کشور، محیای خدمات رسانی به این خودروی جدید خواهند شد، فروش اینرودز در اواسط اسفندماه برگزار شده و از اردیبهشت نیز تحویل این خودرو به مشتریان را خواهیم داشت.

در مراسم رونمایی، قیمت بهمن اینرودز 498 میلیون تومان اعلام شد.

مشخصات فنی بهمن اینرودز

بهمن موتور چند روز پیش از رونمای رسمی اینرودز، مشخصات فنی اصلی این خودرو را منتشر کرد، بر این اساس مشخص شد پیشرانه بهمن اینرودز یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی خواهد بود که توانایی تولید حداکثر 105 اسب بخار قدرت و حداکثر 140 نیوتن متر گشتاور را دارد، یک جعبه دنده دستی 5 سرعته نیز این نیرو را به چرخ های عقب اینرودز منتقل خواهد کرد.

5.webp

این کارگو ون توانایی حمل 725 کیلوگرم بار را خواهد داشت، مطابق اطلاعات منتشر شده در کاتالوگ این خودرو، 33 درصد حجم این خودرو به فضای بار اختصاص یافته است، فضایی با ظرفیت 5100 لیتر! بهمن اینرودز 4.5 متر طول، 1 متر و 68 سانتی متر عرض و 2 متر ارتفاع دارد.

6.webp

امکانات ون جدید بهمن‌موتور اینرودز

برای اطلاع از امکانات رفاهی و ایمنی قطعی بهمن اینرودز باید تا عصر امروز و انجام معرفی رسمی این خودرو صبر کنیم، ولی در حال حاضر می توان پیشبینی کرد این خودرو تجاری با امکاناتی مناسب عرضه خواهد شد، مواردی چون 2 کیسه هوا، ترمز ضد قفل، فرمان کمکی برقی، سیستم کنترل پایداری و سیستم تهویه دستی از این موارد هستند.

5.webp

 

منبع car.ir


نظرات