درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اولا كه هيچ خودرويي با قيمت دستوري دست مردم عادي نميرسه و اين بازي كارخانجات توليد خودرو هستش و دوما شما تكنولوژي ٣٠ساله پيشو با تكنلوژي امروز مقايسه نكن شما هفته اي ١٢هزار خودرو به قول خودتون در ايران خودرو توليد ميكنيد ولي ماهي ٣تا ٤هزار خودرو براي قرعه كشي كه معلوم نيست كي برنده اون هست واسه فروش ميزارين الباقي كجا و چگونه فروخته ميشه
همه اش بهانه است برای افزایش قیمت.
افزایش قیمت های مواد اولیه برای همه خودروسازهای دنیا هم بوده، برید ببینید کدامشون مثل ایرانخودرو و سایپا قیمت هاشون رو چندین برابر کردن؟!
لطفا نگید که اونا تا الان قیمت هاشون دستوری نبوده و خودروهاشون رو به قیمت میفروختن، نخیر.
ایرانخودرو و سایپا سال هاست که دارن بیش تر از ارزش واقعی، خودروهاشون رو به ملت قالب میکنن.
سهم عمده قیمت تمام شده خوردو های این دوشرکت هم مربوط به میشه به سوء مدیریت، کارکنان مازاد نیاز و هزینه سرمایه گذاری(شما بخوانید به حراج زدن پول ملت) در کشورهای سوریه، ونزئولا،آذربایجان و.... که کارخانه احداث کردن و حتی سرمایه اولیه برای راه اندازی رو هم خودشون بردن!! بدون ریالی سود برای کشور که هیچ، تمام ضرر بوده که برای جبرانش تو این سال ها به قیمت خودروهای داخلی اضافه کردن.
قیمت تمام شده یک محصول یک فرمول مشخصی داره، چرا هیچ وقت این فرمول رو منتشر نکردن و همیشه محرمانه بوده؟!!
*تنهاه راه نخریدن خودروی صفر از این دوشرکت هست*
ولی از مردمی که هنوز برای پیش فورش های یکساله که نه قیمت مشخص شده داره و نه حتی رنگ خودرو قطعی شده(رنگ های قابل عرضه!!)، چطور میشه انتظار داشت که خودروی صفر نخرن!
"از ماست که بر ماست"
کاملا درسته... ولی این ملتو کردن دلال که سر هم واسه سود بیشتر کلاه بذارن وگرنه چرا میبین قیمت این همه اختلاف داره کاری نمیکنن که قیمت بیاد پایین چون سودشون تو اینه تفرقه بندازو پادشاهی کن ...
علنا میخوان بگن خودرو زیر ۲۰۰ میلیون نداریم.
????نکتهای که بسیاری از مردم ایران نمیدونن اینه که قیمتهای جهانی فولاد مس و بسیاری از مواد اولیه چند ماهی هست که روند کاهشی داشته و این روند کاهشی طبق پیشبینیها ادامهدار خواهد بود.
اما گاریسازها همچنان بر طبل ضرر میکوبند و خواهان افزایش قیمت ارابههای مرگ خود هستند.
واقعا کسی نیست جلوی اینها رو بگیره؟