1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. رونمایی از ری را در منزل نیما یوشیج

رونمایی از ری را در منزل نیما یوشیج

ری را در منزل نیما یوشیج هم رونمایی شد!
7 شهریور 1401
  • 6

ری را ایران خودرو برای بار چهارم در روستای یوش از توابع بخش بلده در شهرستان نور استان مازندران و در منزل نیما یوشیج رونمایی شد.

مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو در رابطه با چهارمین رونمایی ریرا در منزل نیمایوشیج به خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه کلمه ری را برگرفته شده از یکی از اشعار شاعر بزرگ نیما یوشیج است، رونمایی از این خودرو در منزل این شاعر انجام شده است.
این رونمایی، چهازمین رونمایی ایران خودرو از محصول جدید خود است که به طرزی متفاوت انجام می شود.

اولین رونمایی از ریرا مربوط به وزیر صنعت بود که در محل مرکز تحقیقات ایران خودرو و بدون حضور خبرنگاران تخصصی خودرو انجام شد، تنها چند روز بعد، نوبت به خبرنگاران رسید که در دومین رونمایی ریرا در مرکز تحقیقات ایران خودرو حضور داشته باشند، در این مراسم خبرنگاران توانستند در فرصتی محدود به بازدید و تهیه عکس و فیلم از نخستین نمونه ریرا بپردازند، گفتنیست فضای داخلی این نمونه از ری را، طرح نهایی نبوده و قرار است کابین خودرو در آینده نزدیک دستخوش تغییراتی بنیادین شود، به همین منظور در تمامی رونمایی ها از خبرنگاران خواسته می شود تا تصویری از فضای داخلی این خودرو مخابره نکنند.

 

ری را در مرکز تحقیقات.webp
رونمایی از ری را در مرکز تحقیقات 8 تیر 1401

 

سومین رونمایی از ریرا نیز چندروز پیش در نمایشگاه تحول صنعت خودرو انجام شد که در این نوبت هم رونمایی با اتفاقات متفاوتی همراه بود به این صورت که با حضور هرکدام از مسئولین، پارچه کشیده شده بر روی بدنه ریرا برداشته میشد تا ایشان نمونه اولیه خودرو تولید شده را بازدید نمایند و پس از آن، خودرو مجددا زیر پارچه پنهان می شد!

 

MUfUxUYSGRmgbZKhiZtK49jZ832IhG8YEqS56WS7.webp
رونمایی از ریرا در نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو 5 شهریور 1401

 

چهارمین رونمایی از کراس اور جدید ایران خودرو هم تنها یک روز پس از پایان یافتن نمایشگاه تحول صنعت خودرو و اینبار در منزل نیما یوشیج در مازندران انجام شد که مدیرعامل ایران خودرو دلیل آنرا استفاده از اشعار این شاعر بزرگ برای نام گذاری این خودرو اعلام کرده است. در این مراسم قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، مدیرعامل شرکت سایپا و مدیرکل میراث فرهنگی مازندران و جمع پرشور شعرا و مردم بومی یوش نیز حضور داشتند.

 

ری را در خانه نیما یوشیج.webp
رونمایی از ریرا در منزل نیما یوشیج 7 شهریور 1401

 

احتمالا رونمایی پنجم ریرا نیز در نمایشگاه خودروی مشهد در روزهای آینده خواهد بود که هنوز از جزئیات این رونمایی جدید خبری منتشر نشده، هنوز دلایل این اقدامات عجیب مشخص نیست، اما آنچه مشهود است این است که مدیران ایران خودرو تولید این محصول جدید را دستاورد بزرگی برای خود میپندارند که هر چند روز یکبار از آن رونمایی میکنند...، موضوعی که در صورت حضور نمایندگان گینس می توانست ریرا را به عنوان رکورد دار رونمایی در دنیا مطرح کند!

 

+ایران+خودرو.jpg
رونمایی از ریرا در نمایشگاه خودرو مشهد 9 شهریور 1401

 

ریرا ایران خودرو از ابتدای معرفی و رونمایی، نظرات تقریبا مثبت کارشناسان خودرو را  به همراه خود داشت و برخی از فعالان صنعت خودرو بر این باورند که تولید این محصول جدید، گامی روبه جلو برای گروه صنعتی ایران خودرو و صنعت خودروی کشور به حساب می آید. سخت‌گیری های مسئولین و ایجاد محدودیت هایی برای خبرنگاران به منظور جلوگیری از عکاسی از داخل کابین ری را نشان دهنده تغییرات زیاد این خودرو در زمان تولید انبوه آن خواهد بود.

امید است این تغییرات در جهت بهبود این محصول جدید برای متقاضیان آن باشد و شاهد افت کیفیت و حذف بسیاری از امکانات موجود در این خودرو نباشیم.

منبع car.ir


نظرات

  • حسین صفری حسین صفری (26 آبان 1402 ساعت 20:43)

    کسی نیست به این شرکت و طراحاش بگه شمارا به خدا روی جلوه ماشینها بیشتر کارکنین آخه این چه طرحیه که زدید. توکه کارا میکنی یه کم جلوه بهش بده.

  • امیر امیر (8 شهریور 1401 ساعت 12:21)

    اگه از نزدیک دیده باشید حالتون بهم میخوره واقعا که خجالت اوره دون دون های رنگش معلوم بود خیلیی بده

  • عبداله منابیه عبداله منابیه (8 شهریور 1401 ساعت 03:39)

    رنو ترایبر که از این خودرو هم با کیفیت تر و هم ایمنی بشتر و ظاهری قشنگتر دنده اتومات و صفحه لمسی و دوکیسه هوا ووووو..... واینکه مهم تر از همه ماشینی که اصالت دارد ونه کپی برادری شده قیمتش زیر ۱۰ هزار دلار یعنی زیر ۲۹۰ میلیون انوقت این حلبی که هر تیکش از یه جا اورده شده و در داخل جمع اوری شده را قیمتش را تخمین زدن بین پانصد تا ششصد میلیون مردم شما قضاوت کنید کدام کشور مسلمان هست مسلمانی به رحم و انسانیت هست نه به ریش و حدیث

    محمد محمد (8 شهریور 1401 ساعت 14:40)

    چی و با چی مقایسه میکنید مسلمان واقعی رحم و انسانیت داره

    عبداله منابیه عبداله منابیه (9 شهریور 1401 ساعت 04:49)

    بله مسلمان واقعی رحم و انسانیت دارد

  • تاسف تاسف (7 شهریور 1401 ساعت 15:56)

    نگید *ری را*، بگید لاماری را..............

    یک کپی از کپی چینی ها، همون لاماری ایما است که حتی رنگ نمونه ای که دارن چپ وراست ازش رونمایی میکنن هم، با یکی از رنگ های لاماری ایما، یکی هست.
    حتی تو رنگ هم کپی کردن.............

    "از ماست که بر ماست"