1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. نخستین سری آریزو 6 پرو به بازار عرضه شد

نخستین سری آریزو 6 پرو به بازار عرضه شد

21 شهریور 1401
  • 0

آریزو 6 پرو، محصول جدید مدیران خودرو به متقاضیان تحویل و بدین ترتیب وارد بازار خودرو کشور شد.

به گفته شرکت مدیران خودرو، به علت استقبال متقاضیان از نسخه قبلی این محصول با نام آریزو 6، این شرکت نسخه فیس لیفت این محصول را طراحی و به بازار خودرو کشور عرضه کرده که نسبت به نسخه قبل از برخی جنبه ها، ارتقا و بهبود یافته است. 

مدیران خودرو می گوید تلاش کرده تا محصول جدید خود را با توجه به شرایط روز، طراحی کند، کمااینکه در نسخه های قبلی نیز این موضوع مد نظر قرار گرفته شده است. برند فونیکس در طراحی فضای داخلی این مدل جدید، نورپردازی 64 رنگ و تودوزی چرم دو رنگ به کار برده است. همچنین از المان‌های اسپرت در فضای داخلی استفاده شده است. 

همچنین ویژگی‌های ظاهری این محصول ارتقا یافته و آپشن‌هایی نظیر شارژر وایرلس، فرمان دی‌کات، تعویض دنده برقی، صفحه کیلومتر دیجیتال، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی با گرافیک مدرن، به عنوان امکانات بارز این محصول عنوان شده اند.

جنبه‌های فناوری نیز مانند ویژگی‌های هوشمند خودرو که باعث تسهیل و کاهش خطر در رانندگی است تغییر دیگری در این محصول بوده است. آریزو6 پرو از 3 رادار هوشمند برخوردار است که نقش قابل توجهی در کمک به راننده و کاهش احتمال تصادفات دارد. سیستم پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA) که به دنبال رادار تشخیص نقطه کور (BSD) وارد عمل می‌شود، ریسک تصادف در صورت تغییر لاین غیرعادی را از بین می‌برد. همچنین سیستم هشدار ترافیک جانبی (RCTA) که در موقع خروج از پارک با دنده عقب فعال می‌شود، در صورت عبور خودروهای دیگر از مسیر پشت آریزو6 پرو به راننده هشدار می‌دهد.

طبق اعلام این شرکت، گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر و 6 نوبت سرویس دوره‌ای رایگان 2 ساله از دیگر مزایای آریزو 6 پرو بوده است.

 

منبع car.ir


نظرات