1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. توقف تولید 206 سرکاری بود؟!

توقف تولید 206 سرکاری بود؟!

1 اسفند 1401
  • 1

روز گذشته گروه صنعتی ایران خودرو یک نشست خبری برگذار کرد و مسئولان این شرکت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند و از برنامه های آینده این شرکت گفتند.

در این نشست قائم مقام اجرایی ایران خودرو با تاکید بر این که توقف تولید پژو 206 در اسفند ماه 1401 به عنوان توقف کامل تولید این خودرو نیست گفت: این خانواده خودرویی پس از تطبیق کیفی با استانداردهای جدید سازمان استاندارد به سبد محصولات ایران‌خودرو باز خواهد گشت.

کیانوش پورمجیب در ارتباط با علت توقف تولید پژو 206 و تولید 207 تیپ 5 با استفاده از موتور TU3 و داشبورد 206 به خبرنگاران گفت: توقف تولید پژو به معنای توقف کامل و خداحافظی و حذف آن‌ها از سبد محصولات این شرکت نیست؛ ما مجبور بودیم که در جهت تطابق این خودروها با استانداردهای جدیدی که سازمان ملی استاندارد به خودروسازان برای اعمال ابلاغ کرده است، تا زمانی که امکان این تطبیق استانداردی ممکن باشد، دست نگه داریم؛ چرا که به زمان نیاز داشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از ابتدای فروردین ماه امکان تحقق پروژه‌های مرتبط با خودروی ٢٠۶ وجود نداشت؛ این توقف مقطعی تولید در نظر گرفته شد؛ بنابراین زمانی که تطابق استانداری محقق شود، محصولات ٢٠۶ به سبد محصولات ایران‌خودرو بازمی‌گردد.

 

منبع Car.ir


نظرات

  • تاسف تاسف (2 اسفند 1401 ساعت 11:18)

    اینا همش یک بازی بوده برای بالا بردن قیمت توی بازاری که تو این چند سال دست خودشون بوده و یک بهانه ای داشته باشن برای بالا بردن قیمت کارخانه مثل دفعات قبل.

    صد رحمت به شیطان!!!!!
    از اینا پست تر و بی شرف تر خودشون هستن.........

    ملت همیشه در صحنه پشتیبان شماست! به دزدی هاتون ادامه بدید...........

    "از ماست که بر ماست"