1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. اعلام قیمت کشنده امپاور 19 تن و کامیون فورس 12 تن

اعلام قیمت کشنده امپاور 19 تن و کامیون فورس 12 تن

10 اردیبهشت 1402
  • 0

در مراسم رونمایی از کامیون فورس 12 تن جدید که توسط شرکت بهمن دیزل در محل هتل المپیک برگزار شد، قیمت جدید خودرو های سنگین این شرکت اعلام شد.

کامیون فورس ۱۲ تن، یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و کامیون امپاور BD300 کمپرسی دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون قیمت گذاری شدند. کامیون امپاور BD300 باری نیز دو میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان برای ورود به بازار اعلام شد.

b l  (2) copy.webp

مشخصات فنی کامیون فورس جدید F210

کامیون فورس جدید با موتور CUMMINS ISF4.555210 با حجم ۴۵۰۰ سی سی، قدرت ۲۱۰ اسب بخار و گشتاور ۷۶۰ نیوتون متر تجهیز شده است. همچنین، کامیون فورس ۱۲ تن جدید دارای گیربکس دستی Fast (8JS8TE) و مخزن سوخت با ظرفیت ۶۰۰ لیتر از جنس آلومینیومی است.

11.webp
سیستم تعلیق جلوی این کامیون، از نوع فنر تخت چند لایه پارابولیک است و همچنین سیستم تعلیق عقب آن نیز با استفاده از فنر تخت چند لایه، با کمک فنر مجهز شده است.
کامیون فورس ۱۲ تن با سیستم ترمز اضطراری هوشمند یا AEBS، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری یا ESC، سیستم هشدار حرکت بین خطوط یا LDWS، سیستم کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی (HSA)، سیستم روشنایی اتوماتیک (Auto Light) و آینه‌های جانبی قابل تنظیم برقی مجهز شده است.

2.webp
کابین کامیون فورس جدید، دارای تاییدیه استحکام کابین بر اساس استاندارد اروپا است و کابین بزرگی با امکانات پیشرفته دارد. صندلی راننده با قابلیت تنظیم در ۶ جهت و پشتیبانی پنوماتیکی، مولتی‌مدیا TFT لمسی (شامل رادیو، رهیاب، بلوتوث، SD و USB)، کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی‌مدیا و کروز کنترل بر روی غربیلک فرمان نیز به کابین اضافه شده‌اند.

 

مشخصات فنی امپاور BD300

کامیون BD300 مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر با ظرفیت ۶۷۰۰ سی سی توربوشارژر، قدرتی معادل ۳۰۰ اسب بخار تولید می کند و این قدرت به واسطه گیربکس ۸ سرعته MT نیروی گشتاوری معادل ۱۱۰۰ نیوتن متر را به چرخهای عقب منتقل می کند. موتور BD300 دارای سطح آلایندگی EURO ۵ و مجهز به سنسور کنترل NOX می باشد.

b l  (2) copy.webp

این کامیون همچنین مجهز به سیستم های دستیار راننده همچون FCWS (سیستم هشدار برخورد از جلو) است که با همکاری سیستم ترمز AEBS یعنی ترمز اضطراری هوشمند امکان کاهش سرعت و توقف کامل خودرو بدون دخالت راننده را میسر می کند. این خودرو دارای LDWS ( سیستم هشدار حرکت بین خطوط )، HSA ( سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی ) و کروز کنترل می باشد. کابین این کامیون ضمن داشتن تاییدیه استحکام بر اساس استاندارد اروپا دارای طراحی لوکس و امکانات کاربردی و مناسبی چون یک عدد تخت خواب جهت استراحت راننده یا سرنشین، صندلی پنوماتیک راننده با دسترسی برقی جهت تنظیم در چند جهت و سرد کن، بخاری درجا، مدیا لمسی مجهز به رادیو و رهیاب، USB و بلوتوث است. همچنین کامیون BD300 به واسطه داشتن PTO بغل گیربکس امکان نصب انواع مختلفی از کاربری ها را دارد.

منبع Car.ir


نظرات