1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ترخیص هزار دستگاه النترا از گمرک باهنر

ترخیص هزار دستگاه النترا از گمرک باهنر

29 مرداد 1402
  • 0

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ضمن اشاره به رفع موانع موجود برای ترخیص خودررو های باقی مانده در گمرک مدعی شد: ۱۰۰۰ دستگاه خودروی هیوندای النترا 2023 امروز ترخیص می‌شوند.

مهدی اسلام‌پناه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد در حاشیه بازدید از بندر شهید باهنر بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک‌هزار دستگاه خودروی النترا، امروز ترخیص خواهد شد و به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل کشور کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ترخیص این خودروها می‌تواند در تنظیم بازار خودرویی کشور، نقش‌آفرینی، کند، گفت: این محموله پیش از این اظهار نشده بود که ما از صاحب کالا درخواست کردیم این کار را انجام دهد و کارشناسان استاندارد نیز در محل حاضر هستند تا تطابق‌های لازم را برای ترخیص انجام دهند.

 اسلام‌پناه عنوان‌کرد: هر جا که احساس شود مانعی برای واردات وجود دارد در جهت رفع و رجوع و تسهیل امور حضور پیدا خواهیم کرد و شرایط را به‌نحوی رقم خواهیم زد که گشایش ویژه‌ای ایجاد شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد خاطرنشان‌کرد: سیاست دولت این است که با نظارت‌های میدانی و عملیاتی گره‌های موجود در مسائل مختلف را باز کند‌.

منبع تسنیم


نظرات