1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. تیگو 8 پرومکس IE، شروع ماجراجویی با 4 چرخ محرک

تیگو 8 پرومکس IE، شروع ماجراجویی با 4 چرخ محرک

تیگو 8 پرومکس IE، شروع ماجراجویی با 4 چرخ تحرک
17 اردیبهشت 1403
  • 0

اگر اهل سفرهای خانوادگی به مسیرهای کوهستانی و ماجراجویی در طبیعت هستید، تیگو 8 پرو مکس IE به عنوان لوکس‌ترین دو دیفرانسیل بازار شما را به این سفر هیجان انگیز فرا می‌خواند.

تیگو 8 پرو مکس IE نام خود را به عنوان دو دیفرانسیل لوکس جایگاه خود را میان علاقه مندان به مسیرهای کوهستانی و کم تردد، تثبیت کرده است. شروع بهار و نزدیکی به تابستان، این چهار چرخ متحرک علاقه‌مندان به کشف طبیعت را بیش از هر زمانی تهییج می‌کند تا بدون نگرانی هر مسیری را به سلامت و در نهایت آرامش طی کنند.

این خودرو دو دیفرانسیل لاکچری کاملا به ماهیت و مفهوم اصلی خود وفادار است که همچنان دریچه‌ای به جهان‌های بزرگتر را برای مالکان خود فراهم می‌کند و قابلیت بالایی در رانندگی در مسیرهای کوهستانی و بیراهه‌ها دارد که این خودرو را از سایر خودروهای لوکس بازار متمایز کرده است.

اول ایمنی!

ایمنی برای خانواده فونیکس از اهمیت بالایی برخوردار است. سیستم خودران تیگو 8 پرومکس یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های خودران موجود در بازار است که امکانات و مزایای زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند. این سیستم به راننده کمک می‌کند تا رانندگی را راحت‌تر، ایمن‌تر و لذت‌بخش‌تر انجام دهد.

تیگو 8 پرو مکسIE  با ایمنی فعال از جمله سیستم هوشمند دستیار راننده، کنترل سرعت و فاصله با خودروی جلو، کنترل خودکار فرمان، هشدار خروج از خط و کمک علائم جاده ساخته شده است. از سوی دیگر این خودرو در تست‌های تصادف CNCAP امتیاز کلی 5 از 5 ستاره را به دست آورده و همچنین وجود 6 کیسه هوا در نقاط مختلف خودرو  منجر به آرامش خاطر از ایمنی و قابلیت های خودرو می‌شود.

1.jpg

ایده‌آل برای ماجراجویی‌های خانوادگی

این چهار چرخ متحرک دارای هفت صندلی است که آن را به یک خودرو خانوادگی تبدیل می‌کند. اگر خانواده بزرگی دارید و از سفرهای طولانی با خانواده و دوستان لذت می برید، تیگو 8 پرومکسIE یک گزینه ایده‌آل است.

تنظیم صندلی راننده در 6 جهت و صندلی سرنشین در 4 جهت، با اضافه کردن آپشن گرمکن و سردکن صندلی‌ها آرامش و راحتی را به دنبال دارد و در یک محیط آرام هیجان گشت و گذار در طبیعت را تجربه خواهید کرد.

قدرت - برای زمانی که به نیروی اضافی نیاز دارید

اگر اهل رفتن به مسیرهای کوهستانی و پرشیب هستید و قدرت بیشتری را برای انتقال به چرخ‌ها می‌خواهید، موتور دو لیتری توربو شارژ این خودرو قادر است از طریق گیربکس 7 سرعته دو کلاچه تر 254 اسب بخار و 390 نیوتن متر قدرت را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

بی‌نظیر در شهر و خارج از شهر

تیگو 8 پرو مکس IEبا 6 حالت رانندگی شامل اکو، اسپرت، گل ولای، برفی، کامفورت و آفرود برای رانندگی در حالات گوناگونی طراحی شده است و می‌توانید در مسیرهای شهری و یا مسیرهای خارج از شهر در محدوده روستاها و مراتع و جنگل‌ها با اطمینان خاطر پیش بروید، بدون اینکه از بابت تامین نیروی چرخ‌ها و غلبه بر مسیر نگرانی داشته باشید.

2.jpg

قابلیت اطمینان ناامید نمی‌شوید

محبوبیت تیگو 8 پرو مکس از زمان عرضه بازار ایران روز به روز افزایش یافته و روح لوکس بودن در کنار قدرت بی‌نظیر خودرو، منجر به افزایش محبوبیت این دو دیفرانسیل میان خانواده‌ها و علاقه‌مندان به ماجراجویی شده است.

ویژگی‌های گوناگون این دو دیفرانسیل با ضمانت 7 ساله یا 200 هزار کیلومتری فونیکس نشان از اطمینان بالای این برند در کیفیت ساخت خودرویی دارد که شما را به سمت کشف جهان پیرامون خودتان تشویق می‌کند و در تمام طول مسیر و در هر نقطه‌ای، می‌توانید با تکیه به قابلیت‌های تیگو 8 پرومکسIE پیش بروید.



نظرات