1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. رالی کلاسیک تهران - خزر برگزار شد

رالی کلاسیک تهران - خزر برگزار شد

30 اردیبهشت 1403
  • 0

رالی خانوادگی ماشین کلاسیک تهران - خزر در تاریخ 26 الی 28 اردیبهشت ماه 1403 برگزار شد. در این رالی، حدود 200 دستگاه خودروی کلاسیک و نئوکلاسیک خاص حضور داشتند.

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا، اسپانسرهای این رالی خانوادگی بود و برخی از محصولات خودروسازی ایلیا نظیر دایون Y7، دایون Y5 و VGV U75 پلاس نیز در کنار خودروهای کلاسیک و جذاب این رالی حضور داشتند.

نقطه شروع این رالی، پیت استاپ پیست اتومبیلرانی آزادی بود، مکانی که به نوعی تنها معبد ماشین بازها در ایران محسوب می شود. خودروها پس از گردهمایی در پیت استاپ پیست آزادی، با عبور از خط استارت، رالی را آغاز کردند. این خودروها از طریق آزادراه تهران-شمال و سپس نوارساحلی مازندران، خود را به هتل نارجستان شهر نور رساندند.

در روز دوم برنامه نیز رژه ای طولانی توسط این خودروهای کلاسیک در شهرستان نور و جاده ساحلی مازندران انجام شد که مورد استقبال شدید مردم قرار گرفت.

این رالی با حضور جمعی از برترین پیشکسوتان دنیای اتومبیلرانی ایران برگزار شد؛ قهرمانان اتومبیلرانی کشوری در رشته های Drag و Race به همراه جمعی از اساتید نگهداری و بازسازی خودروهای کلاسیک در این تور حضور داشتند.

صنایع خودروسازی ایلیا به عنوان یکی از تولیدکنندگان بخش خصوصی در صنعت خودرو کشور با نگاه اشائه فرهنگ رانندگی ایمن، صیانت و آشنایی خودروهای تاریخی و آشنایی با جاذبه‌ها و مسیرهای گردشگری ایران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با همکاری نماینده خود شهرک اتومبیل گودرزی از این رویداد حمایت کرد.

منبع Car.ir


نظرات