نمایشگاه خودرو تبریز 1403 افتتاح شد؛ نگاهی به شرکت‌کننده‌ها

18 مهر 140310:30
3 دقیقه


نمایشگاه خودرو تبریز 1403 افتتاح شد؛ نگاهی به شرکت‌کننده‌ها

نمایشگاه خودرو تبریز عصر روز گذشته به صورت رسمی افتتاح شد. این نمایشگاه که از تاریخ 17 الی 20 مهر برگزار می شود، میزبان گروهی از خودروسازان، واردکنندگان و صنعتگران است.

این نمایشگاه در سه سالن شهریار، امیرکبیر و پروین اعتصامی برگزار می شود و علاقمندان می توانند در طول مدت برگزاری نمایشگاه از ساعت 15 الی 21 نسبت به بازدید از آن اقدام کنند.

این نمایشگاه که توسط شرکت نیکاتیس برگزار می شود در روز افتتاحیه با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان همراه شد.

06.webp

سالن شهریار به صورت اختصاصی متعلق به شرکت کرمان موتور و زیرمجموعه های آن با محصولات متنوع مونتاژی و وارداتی است.

شرکت KTL، بازوی وارداتی کرمان موتور نیز با محصولات هیوندای در این نمایشگاه حضور داشته و برای نخستین بار اقدام به رونمایی از هیوندای کنا کرد.

03.webp

سالن پروین اعتصامی اما میزبان گروه ایران روور با زیرمجموعه خود یعنی پارس ساتر هوشمند (واردکننده محصولات اشکودا) و آمیتیس خودرو (واردکننده محصولات نیسان)، شرکت آمیکو، خودروسازان دیزلی آذربایجان و سایر شرکت های دیزلی و صنعتی است.

01.webp

سالن امیرکبیر نیز به شرکت های واردکننده و برخی شرکت های دیزلی بزرگ اختصاص یافته؛ شرکت ایران خودرو دیزل با حضور در این سالن طیف گسترده ای از محصولات خود نظیر اتوبوس، کشنده و کامیون فوتون را به نمایش گذاشته است. این شرکت همچنین از محصول جدید خود یعنی پیکاپ فوتون G7 دیزلی نیز رونمایی کرد.

شرکت زامیاد با کامیونت باراد، وانت واندر و نیسان زامیاد دو کابین با رنگ سرمه ای در این سالن حضور دارد.

گروه خودروسازی فردا نیز با محصولات وارداتی MG، محصولات مونتاژی برند FMC و محصولات سنگین فردا دیزل به نمایشگاه آمده است.

شرکت راسا موتور خاورمیانه دیگر واردکننده حاضر در این نمایشگاه است که سبد کامل محصولات سوزوکی و GAC را به شهر تبریز آورده است.

02.webp

شرکت معین خودرو نیز دومین حضور خود در یک نمایشگاه بین المللی را بعد از نمایشگاه تهران تجربه می کند. این شرکت با نمونه هایی از محصولات تویوتا، هوندا و آئودی به تبریز آمده و آماده بازدید علاقمندان است.

04.webp

در سالن امیرکبیر همچینین غرفه شرکت پیلسان به همراه خودروهای تیون شده شهر تبریز نیز دیده می شوند.

منبع: Car.ir