یلدا برای همه کودکان؛ ادامه مسیر مسئولیت اجتماعی ام‌وی‌ام در شب یلدا

2 دی 140410:04
4 دقیقه


یلدا ام وی ام (2).jpg

در آستانه شب یلدا، شرکت مدیران خودرو و باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام برای چندمین سال متوالی، با برگزاری مراسمی خیریه بار دیگر بر تعهد خود نسبت به مسئولیت اجتماعی تاکید کردند. این رویداد با شعار «یلدا برای همه کودکان» و با هدف سهیم‌کردن کودکان تحت حمایت خیریه‌ها در شادی این آیین کهن ایرانی برگزار می‌شود. در این مراسم، برنامه‌های تفریحی و مفرح متنوعی برای کودکان در نظر گرفته شده و هدایایی متناسب با نیاز آن‌ها اهدا می‌شود تا فضایی شاد، امن و خاطره‌انگیز برایشان رقم بخورد.

برگزاری این مراسم، در راستای اصول و ارزش‌های شرکت مدیران‌خودرو و برند ام‌وی‌ام در حوزه مسئولیت اجتماعی (CSR) است؛ رویکردی که همواره بر حمایت از اقشار کمتر برخوردار، به‌ویژه کودکان، تمرکز داشته است. ام‌وی‌ام طی سال‌های گذشته تلاش کرده در روزهای خاص و مناسبت‌های ویژه، کنار کودکانی باشد که فرصت کمتری برای تجربه شادی دارند. این مسیر چندساله با اجرای برنامه‌هایی در مناسبت‌هایی همچون روز کودک، روز دانش‌آموز، شب یلدا و دیگر ایام خاص ادامه یافته و هدف آن همواره برگزاری رویدادهای شاد، آموزشی و اهدای هدایای موردنیاز برای کودکان کم‌برخوردار بوده است. باور ام‌وی‌ام این است که شادی، حق همه کودکان است و با همین نگاه تلاش می‌کند در این شب‌های به‌یادماندنی، لبخند را به چهره همه کودکان هدیه دهد.

در این مراسم، آقای کریس، دستیار مدیرعامل مدیران‌خودرو با اشاره به جایگاه شب یلدا در فرهنگ کهن ایرانی، این شب را نماد گرما، همدلی و امید دانست و تاکید کرد که ام‌وی‌ام هر سال تلاش می‌کند در این مناسبت ارزشمند، اقدامی معنادار انجام دهد؛ امسال نیز تمرکز این برند بر کودکان به‌عنوان ارزشمندترین اعضای جامعه بوده است. وی با ابراز خوشحالی از دیدن چهره‌های خندان کودکان، آن‌ها را امید آینده جامعه معرفی کرد و ضمن قدردانی از معلمان و مربیان حاضر، نقش آنان را در رشد سالم و شاد کودکان بسیار مهم دانست.

یلدا ام وی ام (3).jpg

معرفی باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام

در مسیر تحقق چشم اندازهای بلندمدت مدیران خودرو و با هدف تقویت ارتباطی پایدار و ارزش آفرین با مشتریان، باشگاه مشتریان برند ام‌وی‌ام در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد. این باشگاه به عنوان یکی از بازوهای ارتباطی شرکت، در کنار واحدهایی همچون فروش، بازاریابی، توسعه محصول و شبکه نمایندگان، و همچنین در تعامل مستقیم با واحد ارتباط با مشتریان، به دنبال ایجاد تجربه ای متفاوت برای اعضای خانواده بزرگ ام‌وی‌ام است؛ خانواده‌ای که امروز نزدیک 900 هزار نفر از مشتریان وفادار این برند را در بر می‌گیرد. رویکرد احساسی و مسئولانه ما نسبت به مشتریان «With MVM, With Love / با ام‌وی‌ام، با عشق» ، شعار باشگاه WMWL است.

یلدا ام وی ام (1).jpg

اهداف و ماموریت باشگاه مشتریام ام‌وی‌‌ام شامل: 1- افزایش سطح رضایتمندی و وفاداری مشتریان، 2- ایجاد ارتباطی مستمر، شخصی‌سازی شده و دوطرفه، 3- ارتقای تجربه مشتری در تمامی مراحل همراهی با برند و 4- فراهم کردن بسترهایی برای قدردانی از اعتماد و انتخاب مشتریان است.

فعالیت‌های مشتریان: باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام با برگزاری کمپ‌های طبیعت‌گردی، مسابقات پدل، تورنمنت بزرگ فوتبال و رویدادهای محلی نمایندگی‌ها، فرصت‌هایی برای سفر، ورزش، هیجان، تعامل مستقیم و تقویت حس تعلق میان اعضای خانواده بزرگ ام‌وی‌ام فراهم می‌کند. فعالیت‌های خیریه: این باشگاه با برگزاری جشن‌های یلدا برای کودکان نیازمند، حمایت از دانش‌آموزان کمتر‌برخوردار و مشارکت در برنامه‌های خیریه نمایندگی‌ها، نقش فعالی در مسئولیت اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی اقشار مختلف ایفا می‌کند.

مجموعه این برنامه‌ها نشان می‌دهد ام‌وی‌ام فراتر از یک برند خودرویی، یک خانواده پویا و مسئولیت‌پذیر است که پیوندی عمیق با جامعه مشتریان و گروه‌های نیازمند برقرار می‌کند.

منبع: Car.ir