درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
سلام دوستان , تمام نظراتان راخوندم , فقط یه سوال دارم آیا تو این مملکت که ایران خودرو هم توشه همتی برای ساختن ودرست شدن میبینید یعنی اصلا فکر ملی وجود داره !؟! میخواستم بگم همه این راهکارها رو اینا بهتر از بنده وشما میدونن ولی چون به نفعشان نیست اجرا نمکنند ومنو شما سرکاریم , کجای دنیا شما کلایی رو مخرید ولی پس از ۴ ماه تحویل نمیگیرید , مثل بنده سال پیش دنا پلاس ثبت نام کردم وخردادماه تکمیل وجه کردم وقرار بر تحویل بود ولی هنوز بعداز ۴ ماه اصلا جواب ما رو نمیدن ,,,,فقط باید بگم متاسفم اول برای خودم که گول این مافیای خودرو بعنی مدیرای فرمایشی ایران خودرو رو خوردم ,,,,,,.
چهل سال صنعت خودروی ما متکی به مونتاژ بوده و هروز بدتر از دیروز ...چه خونها که ریخته نشده فقط برا بی کیفیتی خودروها...اندکی صبر سحرنزدیک است
با این مردمی که ما داریم اگه پراید 100 میلیون هم بشه بازم میرن ثبت نام میکنن و میخرن شما مسئول هم خیالت راحت کارخونه های لگن ساز سایپا و ایرانخودرو بخاطر رانت بسار بالایی که داره هیچوقت تعطیل نمیشه
دوستان کجای کار هستید!! این خودروسازها آن قدر پشتشون گرمه که با ایجاد هشتک و ارسال پیغامهای این چنینی هم ککشون نمیگزه. این مطالب رو هم روی سایتها میگذارن که به ریش منو شما بخندن.
قیمت ماشین های اشغال ایرانی خیلی بلاست بایدورود خودروآزادباشدوتعرفه پایین یا اصلا نباشد
صنعت ناقص و کل معیوب خودرویی اگر برای اقشار مصرف کننده آب ندارد اما برای تعمیرکاران منفعت سرشاری دارد بعلل تعمیرات مکرر ماشین چندبار در یکسال /
و این به باد دادن سرمایه های چندساله مصرف کننده و ریختن سود به جیب دلالان / مونتاژ کاران کم فروش / تعمیرکاران بی تجربه و خلاصه دور باطل برای رسیدن عده ایی معدود به خواسته های نامشروع
و در این بین نه حکومت و نه دولت اعتراضی ندارند همه خوش خرم !!!
مردم ایران دیگه این همه خواری بسه از ایران خوردو وسایپا ماشین نخریم
مگه تو این چهل سال صنعت خودرو چه گلی به سر ما زده.اگه رو صنعت ایران فشار نباشه رشدی در کار نیست.
ما باید روی بخشهای با قابلیت بالا و به صرفه بر پایه داشته هامون متمرکز بشیم.ما باید قلب دنیا در حوزه ی پتروشیمی باشیم و همچنین صنایع دیگر بر پایه قابلیتهای سرزمینی
وجدان تنها محکمه ایی است که نیاز به قاضـی ندارد ایران من
ایام می گذرد می گذرد و می گذرد و این ایران پایدار با وجدان های پاک خواهد ماند نه دلالی نه رمالی
این نفرین ملتی است به صنعت ناقص خودرویی با سالها اعتراض اما مثل اینکه سیبیل خیلی از این بی نظمی صنایع خودرو چرب می شود
کسی که به خواب می رود می شود بیدار کرد اما کسانی که خودشان را به خواب می زنند هرگز جای امیدی نیست
با توجه به سرفصل باید بگویم ان شا الله
ما مردم بدبخت چرا باید این ماشینای اشغال وگرون رو سوار شدیم ?ما چی از مردم جهان پنجم افغانستان کم داریم که اونا با پول پراید اینجا تویوتا سوار میشن??????????
واقعاً چرا?!
پس بلاخره مردم ایران به آرزوشان رسیدن . مرگ بر مونتاژ کاران . چرا اصلش نخریم که مونتاژ شده اش بخریم
نه تنها به ارزویشان نمیرسند بلکه از دو طرف ضرر میکنند هم باید بابت وام به دولت بهره بدهند و هم ماشینهای بی کیفیت و بی ارزش و گران را از تولید کننده ها و وارد کننده ها با قیمت هنگفت تر از این بخرند.
به درک کاش همشون بمیرن
مافیای خودروسازی هه. هر موقع میخوان قیمتها رو بالا ببرن تعرفه واردات رو زیاد میکنن . این کار چند تا مزیت دیگه هم براشون داره واردکنندگان خودرو ماشین انبار میکنن بعد با قیمت بیشتر میفروشن به مردم. الانم نرخ ارز رو بهانه کردند که قیمت رو ببرن بالا. این ماشینای اشغال تولیدی رو میندازین به مردم
در بحث خودرو به نظر من سه اتفاق باید بیفتد1- قیمت خودرو آزاد شود 2-واردات آزاد و با تعرفه بسیار پایین 3-بنزین 20%گران شود حال اتفاقی که می افتد اینه که مردم ماشین خوب و کم مصرف سوار میشن واز مابه التفاوت قیمت بنزین به کارگرای خودرو سازی تا چند سال حقوق بدین که خود رو سازها خودشون را تا چند سال جمع وجور کنند واگه نتونستند خذف بشن بره پی کارشون
دیدگاه سومی بهترین دیدگاه اقتصادی می باشد که در این دوره معلوممی شود که در عرصه رقابت چه کسی توان رقابت با دیگران را در مقابل مشتری دارد خیلی خوب است اگر به بخش خصوص داده نشود همیشه رانت است و ماکه می خواهیم خودرو بخریم باید از بازار آزاد تهیه کنیم چون در عرض 5 دقیقه خودروتمام و سایت بسته و دست من مصرف کننده واقعی خالی .
به نظر بنده که نه نظر همه مردم ایران اینه که دیگه حمایت از خودروساز بسه بعد از 40 سال حمایت هنوز نمی توانند روی پای خود بایستند و تقاضای مردم را جوابگو باشند. دیگه وقتش رسیده بفکر مردم بود نه بفکر جیب خودروساز، چرا توی این 40 سال هر وقت بحث نظارت و سوال از خودروسازها به میان آمده به هر نحوی از آنها حمایت شده،آخر تا کی این روند باید ادامه داشته باشد!؟
ای کاش صنعت خودرو سازی را دست وزارت دفاع و سپاه بدهند تا کی باید ماشینهای از رده خارج شده کشورهای دیگه رو باید مونتاژ کنیم ول اینکه در صنعت دفاع جلو هستیم
گِل بزنید در خودرو سازی های ایران یه مشت *** که فقط فکر جیب ****** هستند(اکثر ********* نه کار گران بیچاره) پس همون بهتر هرچه سریعتر نابود بشه لطفاً نظر من را پخش کنید بعد ببینید چقدر لایک می خوره چون حرف دل همه مردم را زدم اگر جرعت دارید پخش کنید
مطمئن باشید آزاد سازی قیمت خودرو باعث پیش رفت صنعت اتو مکانیک در کشور میشود. و دست رانت خواران و انحصار طلبان قطع میشود.حتی اقتصاد هم باید آزاد شود
آقا بخدا قسم خیلی کشورهای پیشرفته تو دنیا هستند که یا خودرو سازی ندارند و یا خیلی محدود . چه ضرورتی داره هم خودتونو اذیت کنید هم مردمو . اجازه بدید شرکت های بزرگ خودرو سازی دنیا بیان اینجا مستقیم محصولات خود رو عرضه کنند . بعد ببینید تو رقابت با همگدیه چه تسهیلاتی برای خرید خودرو به مردم میدن . پرسنل فنی ایران خودرو و سایپا هم قطعا در دفاتر نمایندگی و خدمات پس از فروش این شرکتها جذب میشن . نه خودرو بی کیفیت دست مردم می رسه . نه دلالی و اجحافی میشه . نه زیان انباشته جندین هزار میلیاردی شرکتهای خودرو ساز . وقتی خودرو سازی رو انحصاری می کنید و خط مونتاژتون هم جوابگوی نیاز بازار نیست و عرضه و فروش محصولات هم با فساد و دلالی همراهه . طبیعیه که ماشین از طریق دلالها دست مردم می رسه و این افزایش قیمت و اجحاف را شاهد خواهیم بود .
متأسفانه مسئولان صنایع خودرو هم می خواهند سود سرشار ببرند و هم کم فروشی کنند و بعد انتظار پیشرفت و رضایت مردم را دارند که این غیر ممکنه
با انحصار تولید و قیمت گذاری ان در دست دو خودروساز با ماشین های بی کیفیت..باید پول یک ماشین خارجی خوب را به پژو یا چینی اشغال داد .البته بی عرضه گی ماملت همخیلی موثره