درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
مملکت ما در همه موارد انتخاب بین بد و بدتر هست یک گذینه سومی هم هست یه پاچه ای برای ملت دوختن امکان تو پاچه کردن یکی از آپشنهای مردم ایران هست
پیشنهاد میکنم همه این خودرو را بخرید، چون اگر وام خودرو بدن همین شماها که میگید شصت میلیونم نمی ارزه ممکنه تا یک میلیارد دلار براش کش بدید . درود بر خلایق
خلایق هر جی لایق ..............مردم خودشون این بلارو سر خودشون دارن میارن...................این محصولات رو نباید خرید ......
واقعا مگه ما ملت چه گناهی کردیم که اینجوری باید تاوان بدیم مگه ما از افغانی کمتریم .ما از سوسمارخورهای عرب چی کم داریم که دارید این بلاها رو سر ما در میارید .خدا ازتون میگذره با این اشغالهای تولید میکنید .(خودرویا سلاح کشتار جمعی ) تا جایی که جا داره دارید این ماشینهای اشتغالتونو میدید به مردم.
الفشارو من افشار چون فشارخور خوبی هستم
این ماشین زیر 60 می ارزه تو تست ایمنی اروپا هم فقط سه ستاره بدست آورده متاسفانه ایران خودرو داره مردم رو استثمار میکنه تازه مدل قبلی هم به مردم فروختند مقصر ایران خودرو نیست مقصر ماییم که به این ماشین ها دو برابر پول میدیم بازار خودرو کاملا انحصاریه و هر سال سه برابر میانگین جهانی داریم کشته میدیم هیچ کارشناسی هم نیست که بگه دلیل اصلی این همه تلفات چیه ؟
این ماشین 10 هزار دلار هست در بازار های آزاد منطقه یا جهان. یعنی 35 میلیون تومان. اگر قرار است که تولید داخل باشه و با هزار امتیازی که دولت به ایران خودرو میده از قیمت انرژی گرفته تا وام کم بهره از جیب ملت و کارگر ایرانی که در مقایسه با کارگر فرانسوی یا ژاپنی یک پنجم حقوق میگیره حتی از 35 میلیون تومن هم باید ارزان تر باشه. حتی اگه قبول کنیم که 10 هزار دلار قیمت تمام شده خط تولید چینی این محصول هست باز قیمت این خودرو در ایران نباید از وارداتی آن بدون احتساب تعرفه گمرکی گران تر باشد. وگرنه فایده تولید داخل بودن چیست؟ اگه نمیتوانیم ارزان و با کیفیت تولید کنیم پس تعرفه ها را برداریم و کارگران را در بخش خدمات پس از فروش استخدام کنیم که وضع خوبی هم ندارد خدمات پس از فروش.
تا ایرانی می خرد آنها هم به فروش مونتاژ و ساخت آشغال تا ابدالدهر ادامه می دهند ، نخرید نمی میرید که ؟
بنظرشما ارزش ایرانی اینکه با اسم خودرو جدید سوار خودرو های از رده خارج شده فرانسه یا کشورهای دیگه بشن و عده ای خاص سود این واردات را ببرند ...
پزو پارس سال 90قسطی 15تمن بود الان هم باید همون باشه ن اینقد تازه اونم زیاده
باسلام - قیمتش خیلی بالاست - 50میلون می ارزه
حقیقتش اینه که 50 میلیونم نمی ارزه. شما برو تو مناطق آزاد ببین با 50 میلیون چه خودرویی می تونی بخری.
قیمت این ماشین 40میلیونه منتها برای اینکه اشغالهای ایران خودرو به قروش بره حدود 94 میلیون گذاشتن خاک بر سر ما با صنعت خودرو سازیمون که اشغالهای چینی رو با 2برابر قیمت میفروشن مدیرا باید خجالت بکشن تا کی ما باید حمایت کنیم به کجا میخواهیم برسیم واقعا لیاقت ما ایرانیا این ماشینهاست پول وسود این ماشینها کجا میره از دست ما خارجه ولی امیدوارم خدا به دادمون برسه
باز هم آشقالی از دیار ایران خودرو، بدو که تموم شد. بخرید این آشقال های این خودرو را که چرخ این شرکت بی ارزش بچرخد و جان خیلی از مردم را بگیرد.
غین
با سلام
چرا اینو جایگزین پراید نمیکنید،البته با قیمت منصفانه
نمی دونم چرا هر وقت همچین خبرهایی می خونم حالم بد میشه؟ شما می دونید چرا؟؟؟؟؟
اگه دقت کنین تو سایت ایران خودرو میینین که قراره مدل قبل فیس لیفت و قدیمی پژو ۳۰۱ رو مونتاژ کنن نه مدل جدیدش رو دقیقا مثل ساندرو که قدیمیش رو آوردن بعد میگن قراره خودرو روز مونتاژ بشه ... به نمای جلوی ۳۰۱ در سایت ایران خودرو و همین صفحه نگاه کنید بعد تو اینترنت سرچ کنید تا قیافه زیبا و جدید جلوش رو ببینین
... بر سر ایران خودرو،
الان باید بعد از 40 و خورده ای سال فقط و فقط برندهای خودش رو میفروت...
ببین به خاطر اشتغال چند هزار نفر چند میلیون ایرانی از داشتن خودرو متناسب با قیمت خودرو برخوردار نیستند! البته مافیای خودرو هم دخیل هستند که همه جا نفوذ دارند. در کل پژو 301 نهایتا باید 40 میلیون بزنند.
دوستان بیخود شاخ نکنید محصول رو این باید نهایت 10-15 تومن گرونتر از دنا باشه!
اگه زیر۶۰باشه خوبه قیافشم خوبه
بیخودی به ایران خودرو گاز ندید قیمتش 57 میلیونه