برنامه تلویزیونی دنده 1 بزودی از شبکه یک سیما

9 بهمن 139211:11
2 دقیقه


 برنامه تلویزیونی دنده 1 بزودی از شبکه یک سیما

برنامه تلویزیونی دنده یک، برای نخستین باردرکشور بزودی ازشبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران روی آنتن خواهد رفت.

به گفته تهیه کنندگان این برنامه، آقایان مسعود بانصیری و محسن زارعیان، دنده یک با هدف آشنایی و ارتقاء سطح دانش جامعه جوان کشوربا صنعت خودروی سازی روز دنیا و کشورو زیر شاخه های وابسته به آن و با محتوایی کاملا آموزشی، علمی و سرگرم کننده به صورت پخش هفتگی در اپیزودهای متنوع با فرمی کاملا نو و جذاب ازشبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران ، بعنوان قدیمی ترین و پرمخاطب ترین شبکه کشورپخش خواهد شد.

به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، دراین خصوص مسیح فرزانه از همکاران مطبوعاتی ما و عضو ارشد هیئت تحریریه مجله ماشین به عنوان سردبیربرنامه دنده یک می گوید : در بحث طراحی آیتم ها سعی شده تا با وجود تیمی متشکل از مجرب ترین برنامه سازان سیما و متخصصین خودرویی ازمجله ماشین ( بعنوان قدیمی ترین و نخستین نشریه خودرویی کشور) درقالب گروه دنده یک با نگاهی کاملا عامه پسندانه و نو به مبحث علمی ، آموزشی و سرگرم کننده صنعت خودرو پرداخته شود و از آنجایی که چنین برنامه ای برای اولین بار از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد، جهت افزایش رشد کمی و کیفی آن از حضور فعال اهالی صنعت خودروی کشوردرآن استقابل می کنیم.

دراین خصوص تهییه کنندگان این برنامه اضافه نمودند جهت ارتقاء کیفیت برنامه دربحث تولید از تمامی صنایع و شرکتهای بزرگ صنعتی کشوربرای مشارکتی پویا دعوت بعمل می آوریم که علاقمندان و مدیران صنایع می توانند جهت برقراری ارتباط با تیم سازنده برنامه دنده یک به وب سایت www.gfactor.org مراجعه نمایند.

نظرات کاربران
علیرضا خسروشاهی
علیرضا خسروشاهی
19 بهمن 1392
بنده چندماه پیش تحت تاثیر تبلیقات شرکت نگین خودرو قرارگرفته و اقدام به خرید یک دستگاه داستر از این شرکت نمودم . یک ماه پیش خودرو مدل 2012 را بجای مدل 2014 بدون پلاک وحتی یک لیتر بنزین تحویل دادند والان یک ماه ازتحویل خودرو میگذرد ولی باتوجه به پیگیرهای مداوم ، شرکت مذکور ومسئولین آن پاسخگو نبوده واز خود سلب مسئولیت مینمایند گویا مسئولیت این عزیزان صرفا در دریافت پول از مشتریان بوده وبس . لذا از مسئولین محترم سایت بانک اطلاعات خودرو تمنا دارم این مهم را به اطلاع هموطنان برساند .