درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
احسنت بالاخره یک مقاله دیدیم که تیر رابه هدف زد تشکر ازاینکه درد دل مردم رابیان کردید دریک خانواده ۴ نفره هم اگر مدیر وجودنداشته باشد که نظارتی براعضای خانواده خود بکند اوضاع بهم میریزد چه برسد به دوخودروساز ***** ایران که هرکاردلشان خواسته دراین سالها کرده اند وجواب هم به کسی پس نمیدهند البته سوال کننده وناظری وجود ندارد که آنها بخواهند جواب بدهند البته فعلا که وزارت صنعت خودش رابخواب زده و بااین بی توجهی وبی نظارتی اگر کارخانه های هرکشور دیگری هم اینکارها رامیکردند پاسخگو نبودند کجاهستند ماموران وناظران مختار وتام وزارت صنعت که این همه درحق قطعه ساز و خریدارواقعی ظلم وجور صورت میگیرد ولی هیچکس جلوی آنها رانمیگیرد تااین اوضاع بوجود می آید فقط دولت باید درب این ۲ خودروساز بزرگ راببندد تاخیال همه ازاین جنایتها راحت شود
با سلام، از ماست که بر ماست، این مردم شریف ایران به ظاهر به تمام موضوعات رانت خوری مدیران کشوری اگاه هستند،لیکن در زمان عمل به گونه دیگری رفتار میکنند،بطوری که با تبر دو دستی به ریشه خودشان میزنند، وقتی میگویند بابا این ارابه ها را نخرید،تازه یک عده زرنگ میشوند وچند تایی میخرند که از قافیه عقب نباشند،جالب این است که خودشان میدانند که چه اشغالی خریده اند ،ولی با این امید که گران شده ودر ان سود کرده ودیگران از ان غافلند
برده داری که شاخ ودم نداره
بابا به خدا باید درب این دو تا خودرو ساز رو گل گرفت . آخه با یه محاسبه ساده میشه فهمید میزان خسارت ناشی از بیکاری کارگران اون شرکتها خیلی کمتر از خسارتیه که بخاطر بی کیفیتی این خودروها گریبانگیر مردم شده
دولت به جای ریختن پول تو جیب خودروسازها برای کارگران اونها شغل ایجاد کنه و مردم رو از شر اونها خلاص کنه
فراموش کردی درامدحاصل ازواردات وفروش ماشینهای لوکس وخارجی که درانحصارخودروسازها هست روهم حساب کنی که سربه فلک میکشه..
ما ملت هرچی میکشیم تقصیرخودمون هست ویا چوب نادانی یه عده کم ظرفیت وسودجووفرصت طلب رومیخوریم.
ضمن تشکر از مطالب مفید این مقاله باید عرض کنم متاسفانه تا زمانیکه دستگاههای نظارتی به موضوع این خودرو سازها ورود نکنند ؛ این قضایا همچنان ادامه داره و خودرو ساز هم به ریش همه می خنده . پرسیدید این درآمد ها کجا خرج میشه . طبیعیه ؛ پولهای مردم دلار میشه توسط مدیران باصطلاح خودرو ساز در سفرهای اروپایی بهمراه خانواده خرج میشه . بعد ناکارامدی تولید میشه زیان انباشته برای شرکت . الان هم که به قول خودشان 2 هفته تعطیلی دارند برای اورهال . فرصت مغتنمی است برای سفرهای اروپایی . آخه یکی نیست بپرسه شما تو این ششماه چی تولید کردید ؟> چقدر تولید کردید که اورهال هم نیاز داشته باشید . اورهال برای تویوتاس ؛ برای هیوندایی و برای شرکت های معظم خودرو سازی دنیا س . شما یکساله برای مونتاژ 12000 تا 2008 ؛ 720 میلیارد تومان پیش پرداخت گرفته اید . با این پول چکار کردید ؟ سرمایه گذار فرانسوی که سهم خودش را آورده .. دیگه چه مرگتونه . غیر قانونی افزایش قیمت هم که داده اید . والا اگه 4 تا انبردست و پیچ گوشتی و لنت برق هم دست هر کی داده بودی تا حالا اینا رو مونتاژ کرده بود .
شما هر وقت تونستی با جزئیات اعلام کنی هزینه ساخت هر خودرو در ایران چقدر میشه و این قیکتی که فروش میره چقدرش برای خودرو ساز میشه و مابقیشو به کدام نهادها و ارگانها تعلق میگیره ( کاملا شفاف ) اونوقت میشه گفت که رسالت خبر نگاری تو به جا آوردی در غیر این صورت این تحلیلها همش چرنده.
موافقم...
با جزئیات کامل و شفاف و بدون دروغ اعلام بشه
هرکی موافقه همینجا کامنت بزاره
اول از سایت شما متعجب شدم که چطور بدون تعصب به خودروسازها چنین مطلبی منتشر کردید
اما....
خدا رحم کنه دیگه...
معمولا اینجور مطالب، لاپوشونی یک گند بزرگتره.
اونو بگو چیه...
یعنی از 9 میلیارد دلار هم بیشتره؟
بالاخره یه جا یه مقاله واقعی منتشر شد. احسنت.