1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. سایپا
  4. تیبا
  5. اس ایکس (1390-1403)

تیبا SX 1390-1400

Saipa Tiba SX 1390-1403

تیپ ها
  • توقف تولید
  • ناموجود
نمودار قیمت
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
سدان
1497 سی سی
بنزین سوز
4
دنده دستی
7.1 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودروتیبا SX 1390-1400

تیبا اولین خودروی ایرانی ساخته شده توسط سایپا است که از سال 1388 روی خط تولید سایپا رفته و تولید آن تاکنون ادامه دارد. تیبا همواره با تیپ های مختلفی روانه بازار شده که تفاوت هایی بسیار جزئی در امکانات رفاهی یا ظاهر خودرو داشته اند. در این میان اصلی ترین و پر تیراژ ترین آن ها تیبا SX بوده است که در ادامه این صفحه درباره آن توضیحات بیشتری را ارائه می کنیم.

 

 

طراحی ظاهری

طبق اطلاعات منتشر شده از سایپا، طراحی تیبا با کمک همکاری گروهی از طراحان ایتالیایی، کره ای و آلمانی انجام شده است. البته در عمل نشانی از طراحی مدرن در این خودرو دیده نمی شود و تیبا SX ظاهری بسیار ساده دارد.

در نمای جلو چراغ ها بادامی شکل بوده و یک جلوپنجره کوچک نیز وسط کاپوت خودرو نصب شده است.

 

نمای جلو تیبا SX.webp

 

نمای کناری نیز کاملا ساده بوده و تنها نکته جالب توجه آن خطوط خاص روی قوس گلگیر ها هستند. درب ها نیز به زه های پلاستیکی تجهیز شده اند.

 

نمای کناری تیبا اس ایکس.webp

 

نمای عقب نیز کاملا ساده بوده و تنها نکته آن، فرم عجیب چراغ ها است که تاثیری نسبتا منفی روی چهره عقب تیبا SX گذاشته است.

 

نمای عقب تیبا کارببنی.webp

 

کابین و فضای داخلی

کابین تیبا اس ایکس بسیار ساده و اقتصادی است و تقریبا هیچ نکته جالبی در آن یافت نمی شود. متریال کابین آن همگی از جنس پلاستیک خشک بسیار بی کیفیت بوده و پوشش صندلی ها نیز پارچه ای است.

فرمان این خودرو از نوع 3 شاخه بوده و کاملا ساده است. در قسمت بالایی کنسول میانی نیز یک ساعت به چشم می خورد و پایین تر از آن پنل پخش و پنل تهویه مطبوع قرار گرفته است. صندلی ها ارگونومی کاملا معمولی دارند و در ردیف عقب فضای تقریبا قابل قبولی برای سرنشینان وجود دارد.

 

فرمان و داشبرد تیبا sx

 

مشخصات فنی

تیبا SX از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با کد M15 استفاده می کند که در واقع نسخه داخلی سازی شده و ارتقا یافته موتور قدیمی پراید است. این موتور می تواند حداکثر 87 اسب بخار قدرت در 5400 دور در دقیقه و 128 نیوتون متر گشتاور در 3600 دور در دقیقه تولید کند. این توان تولیدی از طریق یک گیربکس 5 دنده دستی به چرخ های جلو منتقل می شود و میتواند این خودرو را در حدود 13.5 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت می رساند.

 

تیبا اس ایکس در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق یکپارچه استفاده می کند که سواری نرمی را برای تیبا SX به ارمغان آورده اما از سوی دیگر هندلینگ و پایداری این خودرو بسیار ضعیف بوده و ایمنی را هنگام رانندگی کاهش می دهد. ترمز های تیبا SX نیز در جلو دیسکی و در عقب کاسه ای بوده و به امکاناتی نظیر ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) نیز مجهزند.

 

تیبا اس ایکس با وزن 1015 کیلوگرمی خود مصرف سوخت اعلامی 7 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد که به خودی خود قابل قبول است اما زمانی که با خودرو های مدرن تر مقایسه می شود، چندان جالب به نظر نمی رسد.

 

موتور تیبا sx از نمای نزدیک.webp

 

امکانات ایمنی و رفاهی

تیبا SX بر روی پلتفرم X200 سایپا ساخته شده که در واقع همان پلتفرم تقویت شده پراید است. طبق ادعای سایپا و مشاهدات تجربی ایمنی این خودرو بهتر از پراید است اما با این وجود همچنان عملکرد آن در تصادفات و حوادث بسیار ضعیف بوده و خودرویی کاملا نا ایمن و خطرناک محسوب می شود. 2 ایربگ نیز برای راننده و سرنشین جلو در تیبا SX نصب شده که اگر با زاویه صحیح! تصادف کنید و ایربگ ها تصمیم به باز شدن بگیرند ممکن است کمی از شدت ضربه بکاهند و ایمنی را افزایش دهند.

 

از لحاظ امکانات رفاهی نیز آن در سطح بسیار نازلی قرار گرفته است؛ تنها امکانات برقی داخل خودرو شیشه بالابر برقی جلو و تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو از داخل است. شیشه بالابر های دستی عقب، سیستم تهویه مطبوع دستی، آینه های جانبی با تنظیم دستی، ایموبلایزر و سیستم پخش ساده! تجهیزات نصب شده داخل این خودرو هستند که به رفاه حال سرنشینان کمک می کنند. اگر بخواهیم این لیست را طولانی تر کنیم می توانیم چراغ های مه شکن جلو و عقب را نیز به عنوان آپشن برای این خودرو در نظر بگیریم.

 

تیبا SX در بازار

در حال حاضر با توقف تولید پراید، تیبا SX به عنوان ارزان ترین خودروی ساخت ایران در بازار قابل تهیه است. این خودرو رقیب خاصی ندارد و تنها با صرف بودجه بیشتر می توانید به جای آن به سراغ ساینا یا محصولات ایران خودرو نظیر پژو 405 بروید.

گالری تیبا SX 1390-1400

سوالات متداول

تیبا SX از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با کد M15 استفاده می کند که در واقع نسخه داخلی سازی شده و ارتقا یافته موتور قدیمی پراید است. این موتور می تواند حداکثر 87 اسب بخار قدرت در 5400 دور در دقیقه و 128 نیوتون متر گشتاور در 3600 دور در دقیقه تولید کند.
از تفاوتهای تیبا SX با تیبا EX میتوان به رینگ آلومنیومی(در مدل EX)، شیشه بالابر برای شیشه های عقب خودرو(در مدل EX) و تنظیم آینه های جانبی خودرو به صورت برقی(در مدل EX) اشاره کرد.
نظرات کاربران
  • میثم صیداوی 10 مهر 1403 ساعت 06:09

    تیبا مدل ۹۰تیپ ۲۳۱ استاندارد الایندگی یورو۴است یایورو۲

  • علی 23 فروردین 1401 ساعت 18:10

    دوستان یه سوال مهم و اساسی دارم، ما تیبا مدل 99 داریم تو 8 هزار تا کارکرد خریدیم، اولش خیلی خوب ترمز میگرفت، طوریکه ترمز گرفتنی پرت میشدیم جلو! کاملا قوی و قابل اعتماد. ولی بعد از چند هزار تا کارکرد کارایی ترمز کلا افت کرد و حتی با عوض کردن لنت ترمز، بازم قدرت قدیم رو نداره و حتی برادرم دیروز به خاطر ضعف شدید ترمز تصادف کرد و کاپوت ماشین له شد! :( مشکل کجاست؟؟ چطور ممکنه که ترمز اولش کاملا قوی و پرقدرت باشه ولی بعد از مدتی تو 60 تا سرعت هم قدرت ترمز گیری نداشته باشه؟؟ دوستان فنی، راه حل مشکل ترمز کجاست؟؟

  • جلال 17 دی 1400 ساعت 12:23

    سلام مال من روغن کم میکنه ایراد از چیست موتور هم سالمه

اضافه کردن نظر

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو تیبا SX 1390-1400
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده سایپا یدک

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه سدان
  • کلاس اتومبیل B Segment
  • وزن 1027 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 175/R
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 175/70R13

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1497 سی سی
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 8
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 80 اسب بخار در 5400 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 126 نیوتون متر در 3600 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 53.3 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 37 لیتر بنزین
  • روغن مناسب برای خودرو 10w40 SL
  • روغن مناسب برای خودرو 2 10w40 SJ

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده دنده دستی
  • تعداد دنده (جلو) 5
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز روغنی با بوستر خلائی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب کاسه ای

سیستم تعلیق و فرمان

  • نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ
  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب نیمه مستقل
  • کمک فنرهای جلو هیدرولیکی
  • کمک فنرهای عقب هیدرولیکی
  • نوع سیستم فرمان قدرت کمکی هیدرولیکی

عملکرد اتومبیل

  • مصرف سوخت شهری(بنزین) 9.6 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت جاده ایی(بنزین) 5.6 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت ترکیبی 7.1 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 4

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 2 عدد ، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
  • سیستم های پایداری و کمک راننده دارای ترمز ضد قفل ABS
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی دنه تقویت شده ، قفل مرکزی ، سیستم ضد سرقت ، Leveling Switch
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری قدرت کمک هدیرولیکی
  • نوع غربیلک غربیلک فرمان با قابلیت تنظیم زاویه
  • سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع جدید با کنترل دستی
  • سیستم صوتی و تصویری CD Player به همراه پورت USB و پخش MP3 و رادیو ، خروجی 4 باند
  • سیستمهای مولتی مدیا ساعت دیجیتال
  • سیستم صندلیهای جلو طراحی ارگونومی جدید با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • سیستم صندلیهای عقب طراحی جدید
  • سیستم آیینه ها آیینه های جانبی تا شونده با قابلیت تنظیم دستی از داخل
  • سیستم شیشه ها شیشه های جلو با تنظیم برقی
  • سیستم روشنایی جلو چراغهای جلو با قابلیت تنظیم زاویه نور ، مه شکن جلو
  • سیستم روشنایی عقب چراغ مه شکن عقب به همراه چراغ سوم ترمز
  • سنسورهای پیش فعال چراغ هشدار دهنده عیب یاب موتور
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
نظر خود را بیان کنید
  • میثم صیداوی میثم صیداوی (10 مهر 1403 ساعت 06:09)

    تیبا مدل ۹۰تیپ ۲۳۱ استاندارد الایندگی یورو۴است یایورو۲

  • علی علی (23 فروردین 1401 ساعت 18:10)

    دوستان یه سوال مهم و اساسی دارم، ما تیبا مدل 99 داریم تو 8 هزار تا کارکرد خریدیم، اولش خیلی خوب ترمز میگرفت، طوریکه ترمز گرفتنی پرت میشدیم جلو! کاملا قوی و قابل اعتماد.
    ولی بعد از چند هزار تا کارکرد کارایی ترمز کلا افت کرد و حتی با عوض کردن لنت ترمز، بازم قدرت قدیم رو نداره و حتی برادرم دیروز به خاطر ضعف شدید ترمز تصادف کرد و کاپوت ماشین له شد! :(
    مشکل کجاست؟؟
    چطور ممکنه که ترمز اولش کاملا قوی و پرقدرت باشه ولی بعد از مدتی تو 60 تا سرعت هم قدرت ترمز گیری نداشته باشه؟؟
    دوستان فنی، راه حل مشکل ترمز کجاست؟؟

    فرزاد جهانیان فرزاد جهانیان (27 فروردین 1401 ساعت 02:24)

    به احتمال زیاد بوسترت مشکل داره
    ببر بوستر سازی تقویتش کن مثل بنز ترمز میگیره

    علی علی (27 فروردین 1401 ساعت 09:58)

    فرزاد جان خیلی ممنون
    خدا خیرت بده

  • جلال جلال (17 دی 1400 ساعت 12:23)

    سلام مال من روغن کم میکنه ایراد از چیست موتور هم سالمه

    محمدی محمدی (1 اسفند 1400 ساعت 17:59)

    روغن سوزی یا روغن ریزی داری به غیر از این دو دلیلی نیست؟

  • تیبا 2 فقط تیبا 2 فقط (13 آبان 1400 ساعت 00:40)

    سلام
    اقا ایراد نگیرین
    خدایی اگر کسی داره و عیب داره، دمش گرم عیبشو میگه
    اگرم کسی مغرضانه حرف میزنه که درجوابشون باید گفت عزیزان اگر میگین اشغاله، کاپوت ژیانه، گیربکسش اشغاله، عین لاکپشته و.... لطفا بگین چه ماشینی بخرم و بیزحمت شماره حساب میدم بهتون مابه تفاوت رو بریزین حساب که همونو بخرم
    دمتونم گرم
    اخه اگر یکم فک کنین میفهمین که اگه بنز با این قیمت میدادن هیچکسی مغز خر نخورده بود تیبا یا ساینا یا حتی 405،پارس، سمند، دنا وهراشغالی که اینا تولید میکنن رو بخره
    الان بنز خدا میلیارد قیمت انواع مختلفشه، هر بی عقلیم میدونه هرچی پول بدی همونقد اش میخوری، پس الکی ماشین 160 میلیونیو با 200 یا 300 میلیونی مقایسه نکنین
    هرکسی خودش بهتر میدونه چقد پول داره ماشین بخره. همه میدونیم تولیدات داخل ارزش لاستیک بنز، بی ام و..... رو ندارن.
    اگر بازم نظرتون همونه از هر ماشینی که تولید میکنن ایراد بگیرین تا شکاره حسابو بفرستم

  • محمد رضا مرتضوی محمد رضا مرتضوی (21 شهریور 1400 ساعت 14:27)

    سلام
    از کجا می شه فهمید گیربکس تیبا از نوع قدیمی هست یا nd2?

  • رایکا کیانی رایکا کیانی (21 تیر 1400 ساعت 20:17)

    سلام دوستان من خیلی از نظراتو خوندم جالب بود برام نقدهای هموطنان عزیز.
    دوستان برید داخل گوگل بزنیدmazda 121
    خیلی چیزا دستتون میاد.واقعیت اینه که این خودروها تماما خودروهای از رده خارج 30 سال پیش کشورهای دیگس که میاد ایران چراغ و سپرش عوض میشه اخرشم میشه ارزو برای قشر متوسط و ضعیف.
    اونی که نوشتمو سرچ کن میفهمی تیباهم مثل پراید مزدا طراحی کرده و مال چه سالیه اطلاعاتش کامل ویکی پدیاهست.یاعلی

  • فیروز یدی فیروز یدی (15 خرداد 1400 ساعت 11:17)

    سلام دوستان عزیز.
    خدمت شما عرض کنم الان حدود یکماه که تیبا صفر کیلومتر خریدم .اول از معایبش بگم که حدود 63 کیلومتر اول که تردد کردم واشر سر سیلندر نشتی روغن کرد. نمایندگی نبردم بیرون تعمیرگاه شخصی بردم و خودم هزینه کردم .چونکه نمایندگی واشر بدرد نخور میندازه. خلاصه سر سیلندر رو دادم تراشکاری پرداخت کرد و یه واشر جنس خوب انداختم. مورد بعدی کمپرسور کولر در مواقعی که on میکنه صدایی نا هنجار به اتاق می رسونه و شتاب ماشین گرفته میشه. و یطوری صدای والف میده (خرچ خرچ سوپاپ).
    مورد بعدی اینکه دور موتور از 3000 بالا که میره صدای مهیب موتور به داخل اتاق میاد.

    اما مزایا رو بگم. اتاق محکم و پدر مادر دار. شک نکنید که از پراید و پژو 405 محکمتره. صندوقش هم خیلی جا داره. شتاب خوبه. صندلی ها خوبن. مخصراننده صندلی راننده. درز درب ها کیپه و باد و سر و صدا نمیاد تو .ضبط و پخشش خوبه البته سی دی خور نیست اما خوبه بدک نیست.
    کلا از لحاظ بدنه از پراید و پژو بهتره .از نظر موتوری و فنی از پراید بالاتره اما پژو سرتره. مصرف سوختش از پراید بیشتره اما همون حدود 7 لیتر در 100 کیلومتر.
    اونو هم بگم من 17 سال راننده هستم رشته تحصیلیم مکانیک خودرو هستش و خودروهای شخصیم پراید .پژو روا. وانت پیکان. پژو 405. پیکان. تیبا. و تجربه رانندگی با پاترول. نیسان پیکاپ. فوتوت. ریچ. آمیکو. فولکس ترانسپورتر. تویوتا هایلوکس. جیپ صحرا.
    با تشکر یدی

  • محمدی محمدی (18 اسفند 1399 ساعت 10:51)

    اتفاقا بسیارخوب وراحت وبدون خرج هست البته در رنج قیمتی خودش

  • امیر امیر (10 بهمن 1399 ساعت 15:26)

    سلام وقت بخیر
    میخوام بدونم تیبا ex بهتره یا sx؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    علی محمدی علی محمدی (18 فروردین 1400 ساعت 15:23)

    سلام دوست عزیز تیبا sx
    بهتره چون
    سرد کن گرم کن صندلی و فرمان داره.
    دی لایت داره.
    رادار داره
    ساندروف داره
    اینه ها برقی می باشد
    ترمز دستی برقی هم داره.
    مسلما این مدل از مدلای دیگه بهتره
    قیمتشم ۱۲۳ میلیون
    عااااااالیییییییییه
    شکن نکن بخر

    مجید قرائی مجید قرائی (15 تیر 1400 ساعت 14:14)

    حالت خوشه شما؟؟؟
    گفته تیبا SX نه بنز و بی ام و
    خخخخخخخخخخ

  • سیناد سیناد (16 دی 1399 ساعت 15:24)

    من این خودرو ندارم میخام بخرم چطوره

  • جاوید جاوید (4 دی 1399 ساعت 15:28)

    سلام دوستان من یک تیبا ۹۸ صفر گرفتم ۶۰ کیلومتر راه رفت دسته موتورش صدا میداد که بردم با گارانتی تعویض کردن از اون موقع تا الان که ۸ماهه خرجی نداشته ولی صداش خیلی اذیت میکنه موقع رانندگی شتابشم کمه

  • امید امید (27 آذر 1399 ساعت 00:13)

    دوستان عزیز و سروران که می گه تیبا خوبه ،شاید بنظر شما خوب باشه اول تولیدش خوبه ولی الان که به گل نشسته و مدیر عامل و دیگر کارکنان که هر سه ماه یکبار پول از مردم می گیرند و در عوض خدمت صادقانه برایشان انجام می دهند نه امکانات فنی و نه تغییراتی بهش اضافه می کنند بلکه ازش چیزی کم می کنند مانند ضبط صوت و لاستیک زاپاس و آچار و بقیه از این جور چیزها ، باید بگم که درود بر بازرسان و وزارت صمت و قیمت گذاری خودرو

  • فرشاد رشیدی فرشاد رشیدی (27 آذر 1399 ساعت 00:04)

    با سلام خدمت هموطنان عزیز
    تازگی شرکت بزرگ سایپا بعد از یک سال ثبت نام خودرو و تحویل آن با موعود ، یادش میاد که ضبط و رادیو پخش نداره و بابت همین مبلغ ۷۰۰هزار تومان به مشتری بر می گرداند ، جای تاسف دارد این شرکت سایپا
    ود آخر خدمت هموطنان عرض می نمایم که ما در جهان پسرفت و بی مسولیت و کلاهبردار ترین هستیم نمونه اش افزایش هر سه ماه یکبار توسط کلاهبردار ایرانی

  • شاهین شاهین (26 آذر 1399 ساعت 11:58)

    سلام . دوستان همیشه واقع بین و منطقی باشید و از روی تعصب سخن نگید و طرفداری بی مورد نکنید ... خب مشخصه که تیبا از پراید بهتره و هیچ شکی در اون نیست ولی قابل قیاس و رقابت با انواع پژوها و یا L90 نیست و در حد اینها نیست، حتی با پژو 30 سال پیش .. چون اون مقام اول اروپا رو بدست اورده و هنوزم پرفروش هست ، چون بسیار بادوام و خیلی حمال هست و عمر خیلی طولانی داره و یا L90 که استاندارهای روز اروپا رو داره و طراحی و مهندسی فرانسه هستند ....... و اما بپردازیم به ایرادات تیبا : سپرها ضعیف ،، گیربوکس زوزه میکشه ،، دنده ها بد جا میرن ،، از همه جای ماشین باد تو اتاق میاد ،، صدای موتور خیلی زیاده ،،. لوازمش سخت گیر میاد ،، گاهی صدای تق تق میده ،، سر پیچ ها در سرعت اصلا تعادل نداره ،، کیفیت قطعاتش جالب نیست ،، جای پای سرنشینان عقب کمه ،، قیافه زشتی داره و در جامعه کاپوت تیبا رو با کاپوت ژیان مقایسه میکنن که البته خیلی به هم شبیه هستن ،، این خودرو سدان کوچک هست یعنی مینی خودرو هست ،، دید کنار شیشه جلو نداره و خطرناکه ،، فرمونش سفت هست ،، ....... اگه پول دارید ماشین بهتری تهیه کنید و اگه ندارید مجبورید با همین خودرو ایرانی بسازید .. یا حق

  • حسین حسین (5 آذر 1399 ساعت 08:41)

    اینها که میگن تیبا بده زشته حرف الکی میزن یا تیبا ندارن تیبا راحت ۲۰۰ تا رومیره قیافش هم میشه با یه شیشه دودی یه جلو پنجره یه چراع اسپرت کردش عروسک از همه لحاظ از ساینا تیبا دو بهتره چون شنابش از تیبا دو بیشتر به خاطر وزن کمتر تیبا۲ هندلینگ نداده ساینا هم خو خرید فروشش افتضاحه
    مثل سمنده لش لگن اشغال راه هم نمیره از همه لحاظ که گفتم تیبا۱ بهتره

  • کاربر سایت کاربر سایت (21 آبان 1399 ساعت 23:08)

    فرمونش تو تصویر اشتباه است چقدرزشت گذاشتین به نظر من اگر ۳۵ میلیون بیشتر دارید کوییک بخرید که جدید است و زیبا

  • وحید وحید (23 شهریور 1399 ساعت 13:58)

    با سلام

    تو اردیبهشت 99 ثبت نام پیش فروش تیبا صندوقدار آپشنال پلاس کردم با موعد تحویل فروردین 1400 در حال حاضر میخوام بدونم قیمت این خودرو امروزه چقدر است ؟ با تشکر

    کاربر سایت کاربر سایت (22 دی 1399 ساعت 01:21)

    سلام
    هنوز همون 87200 تومن هست

    فرید فرید (27 دی 1399 ساعت 14:35)

    قیمت کجا رو داری بگو ماه بریم بخریم

  • علی..... علی..... (29 مرداد 1399 ساعت 13:25)

    تیبا عالیسسسسست

  • hajali1368 hajali1368 (29 مرداد 1399 ساعت 13:19)

    سلام چرا دندهای تیبا بد جا میخوره من تیبا صندوقدار دارم مدل۹۸بعضی روزها اینجوری میشه نمایندگی بردم میگه هر وقت مشکل داعمی بشه گارانتی میشه منتظرتون چکار کنم

    محمد محمد (2 مهر 1399 ساعت 09:20)

    روغن گیربوکس خوب بریز و کلاچ را هم هر چند وقت یکبار ریگلاژ کن

  • حسین حسین (11 خرداد 1399 ساعت 19:27)

    کلا جفتش آشغالن و تفاوتی بینشون نیست

  • ...
خودروهای هم رده