1. خانه
  2. خودروها
  3. سایپا
  4. تیبا 2
  5. پلاس (1392-1398)

سایپا تیبا 2 پلاس 1392-1398

Saipa Tiba 2 plus 1392-1398

اطلاعات کلی

پلاس
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
هاچ بک
1503 cc
بنزین سوز
4
دنده دستی
6.53لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودرو

شرکت سایپا در تابستان 98 در یکی از لیست های فروش خودرو خودروی تیبا2 پلاس را قرار داد. تیبا2 پلاس از لحاظ فنی هیچ تفاوتی با تیبا2 معمولی ندارد و تنها چند آپشن به آن اضافه شده است.

رینگ آلومینیومی، روکش چرمی صندلی، کفپوش قالبی، سیستم مولتی مدیا لمسی، دیفیوزر عقب، روف ریل و برچسب "کراس" روی گلگیر جلو (!) از تفاوت های تیبا 2 پلاس و تیبا2 معمولی می باشد.

مدیا گالری

نظرات کاربران
  • هادی 15 آذر 1398 ساعت 14:13

    هیچ کس دوست نداره برا ماشین بی کیفیت ایرانی پول بده ولی چیکار میشه کرد .باید بسوزیم و بسازیم.

  • علی 4 آذر 1398 ساعت 20:21

    واقعا محشره.دست مریزاد داره .ای ووول.خسته نباشین دلاوران.فک نمیکنم همچین خودرویی رو تاریخ به خودش دیده باشه.

  • امیر 1 آذر 1398 ساعت 01:24

    امکان انتقال تکنولوژی به کشورهای اروپایی هم وجود داره تا بتونن از نعمت خودروسازی ما بهره ببرند؟

اضافه کردن نظر

مشخصات فنی

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو سایپا تیبا 2 پلاس 1392-1398
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده سایپا یدک

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه هاچ بک
  • کلاس اتومبیل B Segment
  • وزن 1040
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 175/70 R 13
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 175/70 R 13

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1503 cc
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 8
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتور چند نقطه ای
  • ظرفیت باک 41 لیتر لیتر
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 87 اسبر بخار در 5300 دور بر دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 58 اسب بخار بر لیتر

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده دنده دستی
  • تعداد دنده (جلو) 5
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز دارای ترمز ضد قفل ABS
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب کاسه ای

سیستم تعلیق و فرمان

  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب میل پیچشی
  • نوع سیستم فرمان هیدرولیک

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 0 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 0 ثانیه
  • مصرف سوخت شهری -
  • سیکل ترکیبی مصرف سوخت 6.53لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 4

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) راننده / سرنشین جلو
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی دارای سیستم ایموبلایزر / دارای قفل مرکزی با ریموت
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری فرمان هیدرولیک
  • نوع غربیلک 3 شاخه
  • سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی
  • سیستم صوتی و تصویری دارای سیستم مولتی مدیا با صفحه نمایش لمسی
  • سیستمهای مولتی مدیا دارای سیستم رهیاب، قابلیت اتصال بلوتوث
  • سیستم صندلیهای جلو کمربندهای ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع ، صندلی راننده دارای تنظیم ارتفاع، دارای روکش چرمی صندلی ها، دارای کفپوش قالبی فابریک
  • سیستم صندلیهای عقب صندلی عقب با قابلیت تاشدن مجهز به نگهدارنده قفل صندلی کودک (Isofix)
  • سیستم آیینه ها آینه های جانبی تاشو با قابلیت تنظیم از داخل
  • سیستم شیشه ها شیشه بالابر برقی جلو - برف پاک کن جلو با دور قابل تنظیم، شیشه شور عقب به همراه مه زدا
  • سیستم های سقف دارای روف ریل
  • سیستم روشنایی جلو دارای مه شکن / با قابلیت تنظیم ارتفاع به صورتی دستی
  • سیستم روشنایی عقب دارای مه شکن و چراغ خطر سوم - دارای دیفیزر سپر عقب
  • سنسورهای پیش فعال دارای سنسور دنده عقب - طرح استیل دور جلو پنجره و برچسب Cross روی گلگیر جلو (!)
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید
  • هادی هادی (15 آذر 98 ساعت 14:13)

    هیچ کس دوست نداره برا ماشین بی کیفیت ایرانی پول بده ولی چیکار میشه کرد .باید بسوزیم و بسازیم.

  • علی علی (4 آذر 98 ساعت 20:21)

    واقعا محشره.دست مریزاد داره .ای ووول.خسته نباشین دلاوران.فک نمیکنم همچین خودرویی رو تاریخ به خودش دیده باشه.

  • امیر امیر (1 آذر 98 ساعت 01:24)

    امکان انتقال تکنولوژی به کشورهای اروپایی هم وجود داره تا بتونن از نعمت خودروسازی ما بهره ببرند؟

  • محسن محسن (22 آبان 98 ساعت 12:12)

    واقعا چه فکری میکنند پیش خودشون، این همه خلاقیت برای چی، برای کی؟؟،
    البته برای همین الان ملت میرن صف میکشند،