درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
سلام
ببخشید ماشینم وانت دوگاته هست. سوزن های انژکتور رو دادم شستن.یکیشم عوض کرد برام. تمام سنسورها رو تمیز کرده... شمع ها تعویض.. استارتم رو تعمیر کردم یعنی ذغال و یه چیز دیگشو عوض کرده... فقط صبح ها روشن نمیشه و با هل روشن میشه بعدش دیگه تا شب با استارت روشن میشه... کامپیوترش رو چک کردن گفتن خطای دور موتور داره... استارت نو انداختیم باز دلیل پاشش زیاد سوزن ها شمع ها رو خیس میکنه و نمیزاره روشن بشه....
بنظرتون چیکار کنیم تا پاشش انژکتورها تنظیم بشه تا شمع هارو خیس نکنه؟؟؟
سلام
ببخشید ماشینم وانت دوگاته هست. سوزن های انژکتور رو دادم شستن.یکیشم عوض کرد برام. تمام سنسورها رو تمیز کرده... شمع ها تعویض.. استارتم رو تعمیر کردم یعنی ذغال و یه چیز دیگشو عوض کرده... فقط صبح ها روشن نمیشه و با هل روشن میشه بعدش دیگه تا شب با استارت روشن میشه... کامپیوترش رو چک کردن گفتن خطای دور موتور داره... استارت نو انداختیم باز دلیل پاشش زیاد سوزن ها شمع ها رو خیس میکنه و نمیزاره روشن بشه....
بنظرتون چیکار کنیم تا پاشش انژکتورها تنظیم بشه تا شمع هارو خیس نکنه؟؟؟
سلام میخواستم ببینم دقیقا چه عاملی باعث میشه که سوزن انژکتور بنزین رو پودر نکنه و زیاده از حد بنزین وارد موتور شده و باعث خفگی موتور میشه.سوزن انژکتور موتور سیکلت من چند تیکه است و باز میشه.چون موتور دست دومه خودم احتمال میدم بازش کردند واسه تمیز کردن وازش قطعه ای رو گم کردند.تعمیرکارها سر در نمیارن.این مدل سوزن ندیدند.سوزن نو گیر نمیاد و همه استوک هستن.احتمالش هست که چون فشار داخل لوله انژکتور از جایی هدر میره فشار کم میشه و سوزن بجای پودر کردن مثل آب شرره میکنه با ربطی نداره؟