1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. اطلاعیه پارس خودرو در رابطه با تاخیر در تحویل خودروهای رنو

اطلاعیه پارس خودرو در رابطه با تاخیر در تحویل خودروهای رنو

3 مهر 1397
  • 10

شرکت پارس خودرو در اطلاعیه ای علت تاخیر در تحویل خودروهای گروه رنو که در ماه های اخیر صورت گرفته است را اعلام کرد.

اطلاعیه پارس خودرو در رابطه با تاخیر در تحویل خودروهای رنو

به نقل از روابط عمومی پارس خودرو: همان گونه که مشتریان گرامی استحضار دارند با خروج یک جانبه آمریکا از توافق هسته ای (برجام) و اعمال تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودرو کشور، شرکت رنو فرانسه به پیروی از این سیاست و با تعلیق فعالیت های خود در ایران، موجب شده تولیدات گروه رنو شامل تندر 90، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وی در شرکت پارس خودرو کاهش داشته باشد که این امر زمینه بروز تاخیر در تحویل این محصولات به مشتریان را فراهم کرده است.

در این اطلاعیه تاکید شده است: مذاکره با شرکت رنو پارس به عنوان نماینده شرکت رنو در ایران در خصوص رفع مشکلات تولید ادامه دارد.

شرکت پارس خودرو در ادامه اطلاعیه خود افزوده است: ضمن پوزش از تاخیر ایجاد شده به جهت شرایط تحمیلی بین المللی حاکم بر اقتصاد و تولید کشور، تحویل خودروهای تکمیل وجه شده مشتریان محترم در دست اقدام است و دعوتنامه بخشی از تعهدات معوق (بخش اول تعهدات استپ وی اتومات خرداد ماه) در روز شنبه مورخ 07/07/97 صادر و برای مشتریان ارسال خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: در آینده نزدیک جهت مشتریانی که درخواست دریافت خودرو جایگزین داشته باشند طرح اعلام و از محصولات گروه خودروسازی سایپا به عنوان جایگزین ارائه خواهد شد، همچنین مشتریانی که درخواست انصراف از خرید و دریافت وجه خود را دارند نیز می توانند با ارائه درخواست خود طی یک هفته مبلغ واریزی به همراه سود مشارکت و جرائم تاخیر دریافت کنند.

شرکت پارس خودرو در پایان تصریح کرده است: مشتریانی که خودرو آنها معوق شده است در هنگام تحویل خودرو جرائم تاخیر و سود مشارکت آنها بر اساس قراداد محاسبه و پرداخت می شود.

منبع car.ir


نظرات

  • ابراهیمی ابراهیمی (13 آذر 1397 ساعت 19:54)

    من یک معلم باحقوق ناچیز4وام برداشتم تابتونم پیش فروش ساندرو ثبت نام کنم فقطم ماشینمو میخوام .

  • علی علی (4 مهر 1397 ساعت 09:03)

    آذر ماه 96 زمان ثبت نام سکه حدود یک ملیون بود اکنون سکه حدود پنج ملیون هست، مردم کل اندوخته و سرمایه خود را به شرکت داده اکنون اگر به تعهد خود عمل نکنند باید 5 برابر مبلغ واریزی 27 ملیون مشتریان را عودت بدهند. از طرفی رنو تمام قطعات ماشینهای پیش فروش شده را به تعداد 40 هزار خودرو تحویل داده ولی سایپا میخواهند به بهانه تحریم حق مشتریان را پایمال بکنند و ماشینهای مشتریان را در بازار آزاد بفروشند.

  • مسعود مسعود (4 مهر 1397 ساعت 08:26)

    این هم از خودرو سازان(مونتاژ ساز)ما! حتی عرضه خلاقیت و تولید داخلی را با وجود این همه نخبه و جوان با استعداد هم ندارند!حالا هم باید التماس رنو و غیره را بکنند؟ ما میتوانیم بهترین در صنعت خودرو باشیم

  • پ-س پ-س (4 مهر 1397 ساعت 07:51)

    به همن راحتی؟بخدا مردم بامشقتهای زیاد این پول را جورکرده وثبت نام کرده بودند.بنده درآبانماه سال 96 بافروش ماشین قبلی وطلا ثبت نام کردم وهر موقع پیگیری میکردیم میگفتند منتظر دعوت نامه باشید وقراربود تیرماه تحویل بگیریم.این است جواب اعتماد مردم؟

  • A A (3 مهر 1397 ساعت 21:11)

    اینا همه بهون ست رنو رفته شرکت های دیگه چی مثل برلیانس ..... غیره اونا چرا تخیر دارن؟

  • ایرانی ایرانی (3 مهر 1397 ساعت 15:22)

    من اون موقعی که خودرو نوشتم، دی ماه ۹۶، سکه بوده ۱۵۰۰ و دلار بود ۴۵۰۰، الان سکه شد ۵ تومن و دلار ۱۶۵۰۰، یعنی حدود ۴ برابر. ۲۷ میلیون پول دادم واسه استپ وی الان ۱۰۰ میلیون کمتر نمیگیرم یا ماشینو بدن. شده باشه هر جا برم از حقم نمیگذرم. هر کی از حقش بگذره *********

  • محمد محمد (3 مهر 1397 ساعت 14:08)

    پارس خودرو تاقبل ازتحریم خودرو گفت به اندازه یکسال اینده قطعه زخیره کرده ازشرکت رنو پس این تاخیر تندر 90واسه چیه که باید مرداد تحویل میدادن

  • پیام پیام (3 مهر 1397 ساعت 13:44)

    یعنی بعد یک سال؛ میخوان پولمونو با سود انصراف 12 درصد پس بدن؟ در حالی که تورم 300درصده؟ این مملکت کجاش اسلامیه؟

    بیچاره بیچاره (3 مهر 1397 ساعت 18:48)

    مگه ******************رو دیدیم که تو این مورد هم وجود داشته باشه؟

  • hamid hamid (3 مهر 1397 ساعت 12:39)

    خوب این یعنی چی؟
    اونای که تحویل تیر بودن چی میشه؟بعد یکسال این شد جواب؟