1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. سومین نمایشگاه خودرو تهران افتتاح شد

سومین نمایشگاه خودرو تهران افتتاح شد

18 دی 1397
  • 2

روز گذشته و پس از اندکی تاخیر، سر انجام سومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران عامل سایپا و ایران خودرو و جمعی دیگر از مسئولین و اصحاب رسانه در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران افتتاح شد.
IMG_0020.jpg
این دوره از نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران با توجه به شرایط امروز صنعت خودرو کشور، بارویکرد معرفی توانمندی‌ها و راهبردهای داخلی‌سازی قطعات و با حضور دو خودروساز بزرگ داخلی، ایران خودرو و سایپا و شرکت های قطعه ساز زیر مجموعه ایشان و دو شرکت مونتاژکننده خودرو در سالن A۴ و A۵ نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد...
طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ خودروسازان با هدف نمایش میزان عمق ساخت داخل و ارایه راهکارهای کاهش ارز برای قطعات و ارایه برنامه‌های کلان در این نمایشگاه حضور فعال دارند.
IMG_0293.jpg
خودروسازان داخلی همچنین در فراخوانی قطعاتی که هنوز ساخت داخل نشده است را به معرض نمایش گذاشتند تا قطعه‌سازان داخلی که توان تولید این قطعات را دارند برای ساخت آن اقدام کنند.
همچنین در پایان بازدید مسئولین از نمایشگاه، میثاق‌نامه‌ای با عنوان جهاد خودکفایی در این نمایشگاه امضاء شد که در آن وزارت صمت با خودروسازان و قطعه‌سازان عهد بستند تا تمام تلاش خود را برای تولید قطعات پیشرفته به کار گیرند.
IMG_02245.jpg
سومین نمایشگاه خودرو تهران از امروز سه‌شنبه تا جمعه ۲۱ دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در شهر آفتاب پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.
از برندهایی که در نمایشگاه امسال حضور دارند می‌توان به هن تنگ و بیسو اشاه کرد، همچنین سایپا و ایران خودرو نیز چند مدل از خودروهای تولیدی خود را به نمایشگاه آورده اند. 
IMG_5422.jpg
تیم خبری سایت خودرو (car.ir) نیز همانند سال‌های گذشته با هدف پوشش حداکثری این رویداد در این نمایشگاه حضور دارد تا هر بیننده ای در هر نقطه از کشور پهناورمان، بتواند با مشاهده و مطالعه تصاویر، گزارش ها و ویدیوها از اتفاقات این نمایشگاه با خبر شود.
به زودی تور مجازی بازدید از این نمایشگاه در سایت منتشر خواهد شد.

منبع car.ir


نظرات

  • حسین حسین (18 دی 1397 ساعت 22:05)

    از همین عکسهای پرت و پلایی که اینجا هست میشه فهمید واقعا چه صنعت خودرویی داریم و چه نمایشگاه پرباری.
    وزیر صنعت جمع کن این صنعت لش را...

  • حامد حامد (18 دی 1397 ساعت 17:22)

    خاک برسرمون! این بنجلا رو که ما هرروز تو خیابون داریم میبینیم.نمایشگاه واسه چیزای جدیده.کلی مول مملکتو حرو کردید چی نشون بدید?هستن ****هایی که میرن این سیرک رو تماشا کنن ینی?