1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فیات 500X S-Design ادیشن جدید معرفی شد + عکس

فیات 500X S-Design ادیشن جدید معرفی شد + عکس

9 بهمن 1397
  • 1

فیات با معرفی نسخه‌ی سفارشی 500X S-Design اقدام به گسترش این خانواده کرده است. این خودروساز ایتالیایی پیش از این نسخه‌های S-Design از خودروهای 500L، 124 اسپایدر و تیپو را نیز معرفی کرده است.


خودروی موردبحث که بر پایه‌ی تریم های کراس و اوربان شکل گرفته دارای ویژگی‌های ظاهری متمایز و رنگ‌های بدنه‌ی سفارشی و تجهیزات بیشتری می‌باشد.

2.jpg
مشتریان این خودرو می‌توانند از بین رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و یا سبز یکی را انتخاب کنند. از دیگر ویژگی‌های ظاهری 500X S-Design می‌توان به میله‌های مشکی سقف، فلاپ جلوی جدید، شیشه‌های عقب دودی و… اشاره کرد.


داخل کابین هم از داشبوردی با طراحی مشکی مات، پوشش خاص این نسخه، جزئیات آلومینیومی تیره و همچنین عناصر چرمی استفاده شده است.

همانند دیگر مدل‌های S-Design، خودروی 500X نیز دارای تجهیزات استاندارد زیادی است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به چراغ‌های جلوی LED، فرمان چرمی، دو پورت USB، کروز کنترل، صفحه‌نمایش 7 اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو، تشخیص علائم ترافیکی، دستیار تعویض لاین و… در نسخه‌ی کراس اشاره کرد.

3.jpg
قوای محرکه‌ی این خودرو شامل سه پیشرانه‌ی بنزینی و سه نمونه‌ی دیزلی بوده و گیربکس‌های دستی و اتوماتیک در دسترس هستند. پیشرانه‌های بنزینی این خودرو دربرگیرنده‌ی 3 سیلندر 1 لیتری توربوی 118 اسبی، 1.3 لیتری توربوی 147 اسبی و نهایتاً 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 108 اسب بخار می‌باشد. دو پیشرانه‌ی اولی تنها با گیربکس 6 سرعته دوکلاچه اتوماتیک عرضه می‌شوند.

پیشرانه‌های دیزلی مولتی جت نیز عبارت‌اند از 1.3 لیتری 94 اسبی، 1.6 لیتری 118 اسبی و نهایتاً 2 لیتری دیزلی به همراه سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک.

4.jpg

5.jpg

منبع پدال


نظرات

  • ali ali (9 بهمن 1397 ساعت 17:03)

    ما آشغال تولید می کنیم با قیمت بالا به مردمونمون می فروشیم این همه ضرر می کنیم .اینا با این کیفیت و قیمت نسبی پایین خدا میدونه چقدر دارن ضرر میدن.احتمالا مثل ما حساب کتاب حالیشون نیست و بیسوادن و بدنشون الان گرمه فقط فکر تولید و فروشند. فرداست که اینا هم بدهکاری بالا میارند میلیارد میلیارد و مجبورن بیان از ما خودرو بخرند.مدیران خودروساز ما ما مردم از شما تشکر می کنیم که زود متوجه ضرر می شید و جلو ضرر را می گیرید.!!!!!!