1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. حضور خودروهای ویژه" لکسوس" در نمایشگاه خودروی ژنو + عک

حضور خودروهای ویژه" لکسوس" در نمایشگاه خودروی ژنو + عک

حضور خودروهای ویژه" لکسوس" در نمایشگاه خودروی ژنو + عکس
22 بهمن 1397
  • 0

لکسوس با خط تولید تماشایی که شامل کوپه "های پرفورمنس "ترک RC F" و مدل مفهومی و خیره کننده کانورتیبل (سقف تاشو) LC در نمایشگاه ژنو سال جاری شرکت می‌کند.

هر دوی این خودروها در نمایشگاه خودرویی دیترویت در ماه گذشته معرفی شده و اینک لکسوس با تغییرات و ارتقاهایی نسخه برجسته خود را به اروپا خواهد برد.

مدل کانورتیبل LC لکسوس تنها نام "مفهومی" را با خود به یدک می‌کشد و براساس شواهد آماده تولید است.

 3.jpg

خودروساز ژاپنی اعلام کرده مدل مفهومی LC بدون سقف در نمایشگاه ژنو بیشتر از نمونه دیترویت به نسخه تولیدی شباهت دارد. از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سقف تاشو نرم اشاره کرده که در محفظه‌ی جمع و جور در بخش انتهایی خودرو جای می‌گیرند. این خودرو در دیترویت با نمونه‌ای مشکی، چرم داخلی سفید و دوخت‌های متضاد زرد معرفی شد.

کوپه "های پرفورمنس "ترک RC F" سبکتر از همیشه
نسخه ارتقاء یافته RC F Track کوپه از بدنه فیبرکربنی بهره می‌برد که 80 کیلوگرم از مدل قبلی به نمایش درآمده سبک‌تر است و عملکردهای ایرودینامیکی بهتری از خود نشان می‌دهد.

2.jpg
موتور 5 لیتری درون‌سوز V8 این خودرو نسبت به قبل بدون تغییر باقی مانده با گشتاور 536 نیوتن‌متر توانی حدود 472 اسب‌بخار تولید می‌کند و با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته هماهنگ است. خودرو در 3.96 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر می‌رسدکه در این حوزه رکورد مناسبی محسوب می‌شود. مجموعه فیبرکربنی و چرم واقعی قرمز از ویژگی‌های این خودرو هستند.

4.jpg



نظرات