1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ارایه دو پیشنهاد عجیب و مضحک برای خریداران خودروی سیتروئن C3 از سوی سایپا

ارایه دو پیشنهاد عجیب و مضحک برای خریداران خودروی سیتروئن C3 از سوی سایپا

4 اسفند 1397
  • 6

سایپا سیتروئن را می توان این روزها یکی از پرحاشیه ترین خودروسازانی دانست که هنوز نتوانسته است با برنامه ای مشخص به جلب نظر خریداران بپردازد.

چند وقتی می شود که خریداران خودروی سیتروئن سی3 با بلاتکلیفی به سر می برند و هر روز با یک اتفاق روبرو می شوند.

در تازه ترین اقدام این شرکت خودروسازی و در دعوتنامه خریداران سیتروئن سی3 بند جدیدی گنجانده شده است.

این بند جدید به مشتری گوشزد می کند که این خودرو برای مشتری مصرف کننده در نظر گرفته شده است و به همین دلیل سند خودرو تا پایان زمان گارانتی دو ساله در رهن شرکت است و خریدار نمی تواند آن را واگذار کند.

در این شرایط جدید، برای مشتریان، دو دعوتنامه، قابل انتخاب خواهد بود که مشتریان می توانند با توجه به شرایط هر یک از این دعوتنامه ها و بدلخواه، نسبت به انتخاب و تکمیل وجه و دریافت خودرو، مبادرت نمایند.

لذا برای مشتریان، دو دعوتنامه فعال گردیده است:

1. یک دعوتنامه بر اساس قیمت تمام شده مصوب سازمان حمایت/کمیته خودرو 97/08/30 که قیمت نهایی بر اساس سود قانونی در چارچوب ضوابط قیمت گذاری کالاهای تولید داخل مندرج در سایت سازمان حمایت و سایر هزینه های قانونی ذیل فاکتور می باشد. که در این حالت، خودرو، با قیمت قانونی مبنای 226.45 میلیون تومان می باشد و مبلغ حدود 160 میلیون تومان بابت تکمیل وجه می باشد.

2. یک دعوتنامه دیگر هم بر اساس تمایل مشتریان، قابل انتخاب می باشد که مبنای این دعوتنامه، نامه سازمان حمایت /مصوبه کمیته خودرو به تاریخ 97/10/29 که اساس آن، مجددا همان قیمت تمام شده مصوب 97/08/30 می باشد که بمنظور حمایت از مصرف کنندگان واقعی، تسهیلات حمایتی برای آن در نظر گرفته شده است و مبلغ تکمیل وجه در زمان تحویل خودرو، حدود 104 میلیون تومان می باشد. همانگونه که در این دعوتنامه توضیح داده شده است، با توجه به اختصاص یافتن تسهیلات حمایتی در خصوص این دعوتنامه و موارد قانونی مترتب بر آن، خودروی مربوط به این دعوتنامه، تنها برای مصرف کنندگان واقعی می باشد و سند این خودرو، غیر قابل نقل و انتقال و بمدت دو سال تا پایان گارانتی خودرو در رهن شرکت خواهد بود و جزییات شرایط آن (از جمله اخذ ضمانتهای قانونی در زمان تحویل خودرو)، متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد گردید.

61jocivbrctm03svu6f5.jpeg



نظرات

  • ped ped (23 تیر 1398 ساعت 13:56)

    من پول کامل ریختم ولی الان می خوام ماشین بگریم می گن باید تعهد بدی خیلی مسخره هست

  • masoud masoud (9 اسفند 1397 ساعت 21:07)

    تو مملکت ما که همه تو کار دلالی هستن این قانون خوبه ، این ماشینه مصرف کننده واقعیه .

  • اسی اسی (4 اسفند 1397 ساعت 22:20)

    حدود اوایل دهه شصت زمان جنگ این قانون بیشتر روی ماشین های سنگین بود ، مثلا روی فاکتور فروش نوشته بود تا چهار سال غیر قابل فروش
    اون موقع جنگ بود
    الان چی ؟؟؟
    راستی سایپا و ایران خودرو مگه تحت نظر وزارت صنعت نیست؟؟؟
    مگه وزارت صنعت تحت نظر دولت نیست؟؟؟
    ای وای چقدر سوال تو ذهنم جمع شد
    خدایا خودت به ما بندگانت رحم کن

  • شهروند شهروند (4 اسفند 1397 ساعت 19:38)

    کی به کیه ، بهای خود رو را پرداخت کنی و باز هم خودرو در رهن شرکت است ، رهن در مقابل کدام بدهی و به چه مبلغ ؟!
    تمام مفاهیم در کشور ما دلبخواهی است ، بهتر بود مدیران سایپا که احتمالا یک درجه دکترا هم برای خود دست و پا کرده اند از نزدیکترین دلال معاملات خود رو راهنمایی میخواستند !!

  • محمد محمد (4 اسفند 1397 ساعت 14:44)

    شرکت بی بندوباروبی قانون سایپانامطمئن باشعارتکریم مشتری به هر راهی متوسل میشه تاازتعهداتش شانه خالی کند.وتحویل خودروهای سیتروئن وساندروراتحویل مشتریانش ندهدودربازارآزادبفروشد.ازیکطرف میگه تولیدکوئیک اتومات وساندروتعطیل شده امابازارآزادتادلت بخادکوئیک اتوماتیک تولیددیماه و بهمن ۹۷دربازارموجوداست.کافیه یک سری به دیواربزنید.مسئولان سایپابگویندکه این خودروهاازکجامی آینددربازار .

  • علائی علائی (4 اسفند 1397 ساعت 09:56)

    به هردری میزنند تا خودرو را تحویل ندهند بابا پول واریزی مشتری را به دلار همان موقع به مشتری برگردانیدبه اضافه سود وسود تاخیر راضی هستیم دیگر صغروکبری چیدن ندارد