1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. قابل توجه کسانی که کارت خودرو یا گواهینامه دریافت نکرده اند

قابل توجه کسانی که کارت خودرو یا گواهینامه دریافت نکرده اند

27 خرداد 1398
  • 8

معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: مشکل صدور کارت خودرو و گواهینامه حل شد و عقب افتادگی ها در حال جبران است.

سرهنگ عین اله جهانی گفت: صدور این کارت ها که به دلیل وجود مشکلاتی در مقطع زمانی چند ماهه متوقف شده بود از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شده است و برای جبران عقب افتادگی های ناشی از تعلیق با سرعت مضاعف در حال انجام است.

وی افزود: دارندگان خودرویی که تا کنون موفق به دریافت کارت خودرو نشده اند می توانند در صورت نیاز به کارت خودرو، برگ سند مالکیت صادره توسط پلیس راهنمایی و رانندگی یا همان برگ سبز خودرو را ارائه دهند.

معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: همچنین در حال حاضر مشکلات مربوط به صدور گواهینامه های رانندگی نیز مرتفع شده است و صدور این کارت ها هم زمان با صدور کارت خودرو ها از اول اردیبهشت به سرعت در حال انجام است.

سرهنگ جهانی افزود : بیشترین مدت زمان انتظار برای دریافت گواهینامه، 40 روز در نظر گرفته شده است.



نظرات

  • وحید وحید (29 اردیبهشت 1399 ساعت 05:14)

    باسلام کارت ماشین من یکساله نیمده ن پست پاسخگو هست ن شماره گذاری من باید کجا پیگیری کنم

  • قاسم قاسم (7 اردیبهشت 1399 ساعت 20:04)

    باسلام من کارت خودروروتحویل گرفتم اماباسندکمپانی مطابقت دادم دیدم ظرفیت ماشین توسندکمپانی زده 5نفراماتوکارت خودروزده 4نفردوستان شماهم حتمامطابقت بدید

  • پارسا پارسا (23 بهمن 1398 ساعت 08:24)

    سامانه اطلاعات مشخصی نمیدهدبرای پیگیری که ایاکارت ماشین صادرشده یانه چون از پست استعلام میگیرم میگه هنوزکارتی بااین مشخصات اپلیس ناجاتحویل پست نگردیده

  • آرش آرش (19 بهمن 1398 ساعت 12:31)

    با سلام، از فروردین ماشین تحویل گرفتیم هنوز هم کارت ماشین نرسیده دستم، این سامانه پیگیری مرسولات ناجا هم که کلا ناجور هست و اطلاعاتش غلط هست.

  • امیر امیر (30 مرداد 1398 ساعت 09:28)

    من از دی ماه رفتم تعویض پلاک هنوز کارت ماشین برام نیومده

  • شهروز شهروز (13 مرداد 1398 ساعت 14:05)

    از بهمن ماه 97 تا الان خبری از کارت خودرو نیست جایی هم پاسخگو نیستن نمیدونم چی بگم که لیاقتشون باشه

  • محسن محسن (9 تیر 1398 ساعت 06:59)

    مشکل کارت ماشین حل شد. دروغ پشت دروغ . چقدر مردم رو سر کار میذارید؟ ۷ ماهه هنوز هم از کارت ماشین خبری نیست. اوج خودکفایی......

  • یاسر یاسر (27 خرداد 1398 ساعت 16:21)

    با عرض سلام و خسته نباشید. متاسفانه کارت خودرو بنده بعد از گذشت حدودا 4 ماه هنوز چاپ نشده.امروز رفتم مرکز تعویض پلاک میگن سال جدید هیچ کارت خودرویی صادر نشده و تاخیر تا 9 ماه هم طبیعی هستش!!!!