ورود
باب لوتز یکی از باسابقهترین مدیران خودرویی است که سالهای سال در شرکتهایی همچون بامو، کرایسلر، فورد و جنرال موتورز حضور داشته و حالا معتقد است شورولت باید با تولید یک شاسیبلند کاین ماند که قیمت پایه ی 100 هزار دلاری دارد نام کوروت را ارتقا دهد. این یک ایدهی بسیار جنجالی است که قطعاً در صورت تحقق واکنشهای زیادی خواهد داشت.
لوتز در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته که اگر همچنان در جنرال موتورز حضور داشت به مدیران شرکت توصیه میکرد کادیلاک را از این لوکستر نکنند. او گفته است: “قیمت اقساط ماهانهی محصولات کادیلاک باید حدود 450 دلار باقی بماند. این ارزش محصولات کادیلاک است.” البته لوتز معتقد است نام کوروت پتانسیل لوکستر شدن را دارد.
او میگوید یک شاسیبلند بسیار قوی و سبکوزن که بهتر و بزرگتر از پورشه کاین باشد و سقف تولید 20 تا 30 هزار دستگاهی داشته باشد مناسب نام کوروت است. این مدیر کارکشتهی خودرویی میگوید چنین خودرویی باید کابینی جادار و قوای محرکهی سطح بالا و نه 6 سیلندر داشته باشد. لوتز حتی میگوید کوروت ظرفیت تبدیل شدن به برندی جداگانه را دارد.
این اولین باری نیست که یکی از مدیران خودرویی به تبدیل شدن کوروت به برندی مستقل اشاره میکند. زمانی که شایعات مربوط به تولید کوروت پیشرانه وسط رنگ حقیقت به خود گرفت برخی خبرها دربارهی تبدیل شدن کوروت به برندی جداگانه که محصولات پرفورمنس متنوع تولید کند به گوش رسید. این برند میتوانست خودروهایی از مدل پایه گرفته تا کوروت 1000 اسبی و مدل الکتریکی را تولید کند.
اما کوروت با همهی محبوبیتهای خود با برخی مشکلات دستوپنجه نرم میکند. لوتز میگوید این خودرو آیندهی محدودی دارد. او معتقد است کوروت پیشرانه وسط در ابتدا عملکرد خوبی خواهد داشت و مشتریان پورشه 911 را به نمایندگیهای کوروت خواهد کشاند اما این خودرو باب میل مشتریان سالخوردهتری خواهد بود و مشتریان جوان کمی به آن علاقه خواهند داشت.
اینجاست که شاسیبلند کوروت میتواند وارد بازار شود و آیندهی این نام را تضمین نماید. پورشه در سال 2002 کاین را معرفی کرد و اگرچه طرفداران در ابتدا شوکه شدند اما این خودرو به موفقیت فوقالعادهای دست یافت. شاید شورولت هم بخواهد با کوروت همین کار را انجام دهد.