1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شکار نیسان جوک مدل 2020 توسط دوربین های جاسوسان + عکس

شکار نیسان جوک مدل 2020 توسط دوربین های جاسوسان + عکس

20 تیر 1398
  • 0

نسل بعدی نیسان جوک قبل از معرفی طی 12 ماه آینده، بار دیگر در حال تست دیده شده است.

این کراس اوور کامپکت جدید که در کنار مدل قدیمی کنونی خود دیده شده هنوز دارای پوشش استتاری کامل است اگرچه شکل کلی آن قابل تشخیص است.

در مقایسه با خودرویی که اکنون به فروش می رسد، جوک جدید به خاطر طراحی عضلانی تر خود کمی بزرگ تر به نظر می رسد. به نظر می رسد این خودرو عریض تر و بلندتر از مدل کنونی خود نیز باشد در حالی که دماغه آن تهاجمی تر به نظر می رسد اما جزئیات بیش تر آن مشخص نیست.

3.jpg
در حالی که طراحی این خودرو کاملا جدید است، نیسان برخی عناصر مدل نسل اول آن را حفظ کرده تا این مدل جدید به عنوان یک جوک قابل تشخیص باشد. این عناصر شامل طراحی چراغ های جلوی دو بخشی، جلوپنجره کوچک V motion، خط سقف شیب دار، در صندوق عقب فستبک و شیشه جلوی ظریف است. این هماصر با ترکیب عناصر طراحی مدرن تر نیسان و عناصری از نیسان Gripz کانسپت مدل 2015 در این خودرو به کار رفته اند.

زیر بدنه جوک جدید پلتفرم CMF-B اتحاد رنو نیسان میتسوبیشی قرار می گیرد که اکنون در رنو کلیو جدید و کپچر تازه معرفی شده نیز استفاده می شود.

 4.jpg

با این پلتفرم جدید، طیف موتورهای بنزینی و دیزلی توربوشارژ ظرفیت پایین برای این خودرو موجود خواهند بود در حالی که نسخه های هیبریدی شارژی و تمام برقی نیز زمانی برای آن عرضه خواهند شد.

گمان می رود نیسان جوک جدید أواخر سال جاری رونمایی شود و اوایل سال 2020 به فروش برسد.

 1.jpg

 



نظرات