1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تیوتینگ و ارتقای باطنی فولکس آماروک توسط ABT + عکس

تیوتینگ و ارتقای باطنی فولکس آماروک توسط ABT + عکس

26 تیر 1398
  • 0

ABT اسپورت لاین نسخه‌ی پرچم‌دار فولکس‌واگن آماروک را کمی قوی‌تر کرده است. با نصب واحد کنترل پیشرانه‌ی خاص این تیونر، قدرت پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری دیزلی پیکاپ ژرمن‌ها افزایش 48 اسب بخاری داشته و گشتاور نیز 50 نیوتون متر بهبود یافته است.

4.jpg
به این ترتیب آماروک پرچم‌دار هم‌اکنون قدرت 306 اسب بخاری و گشتاور 630 نیوتون متری دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود. به لطف بهبود خروجی پیشرانه هم شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 7.9 ثانیه‌ای این خودرو دودهم ثانیه بهتر شده و حداکثر سرعت نیز به 211 کیلومتر در ساعت رسیده است.

3.jpg
این تیونر مشهور دیگر مدل‌های آماروک را نیز ارتقا داده و نسخه‌ی دیزلی 224 اسب بخاری هم‌اکنون قدرت 265 اسبی دارد. همچنین مدل پیش از فیس لیفت مجهز به پیشرانه‌ی 2 لیتری دیزلی هم‌اکنون با افزایش قدرت 20 اسب بخاری خروجی 200 اسبی دارد.

2.jpg
علیرغم افزایش قدرت پیشرانه، بدنه و کابین آماروک 6 سیلندر دست نخورده باقی مانده است. البته مواردی همچون میله‌های اسپورت همرنگ بدنه، چراغ‌های جلوی بای زنون و دیلایت های LED و رینگ‌های 20 اینچی باعث تمایز این خودرو با نسخه‌های استاندارد می‌شود. سه رنگ سفارشی آبی، خاکستری و سبز نیز برای بدنه در دسترس هستند. برخی عناصر مشکی تیتانیومی و چرم ناپا هم در کابین بکار رفته است تا نظر خریداران را به خود جلب نماید.

منبع پدال


نظرات