1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. "جسی کامبز" سریع ترین راننده زن جهان هنگام رکوردشکنی کشته شد + عکس

"جسی کامبز" سریع ترین راننده زن جهان هنگام رکوردشکنی کشته شد + عکس

14 شهریور 1398
  • 0

سریع ترین راننده زن جهان در آخرین تلاش خود برای ثبت یک رکورد جدید بر روی اتومبیل های چهارچرخ، دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

راننده مشهور و یا به طور دقیق تر سریع ترین راننده زن جهان بر روی اتومبیل های چهارچرخ، یعنی "جسی کامبز" در آخرین تلاش خود برای ثبت یک رکورد جدید در دریاچه خشک شده صحرای "الورد" در ایالت اورگن ایالات متحده آمریکا، دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. این حادثه و همچنین خبر مرگ وی توسط یکی از اعضای تیم مسابقه ای"جسی کامبز" با انتشار خبر مرگ وی در صفحه شخصی اینستاگرامش تایید شده است و "جسی کامبز" درحالی که تنها 36 سال سن داشت، در تاریخ 27 اوت 2019 میلادی جان خود را از دست داد.

سریع ترین راننده زن جهان.jpg
گفته می شود که وی در تلاش بود تا رکورد قبلی خود یعنی سرعت 398 مایل برساعت که در سال 2013 میلادی به ثبت رسیده بود را ارتقا دهد، هرچند در تلاش های بعدی خود همچون سال گذشته موفق به ثبت سرعت 483 مایل برساعت نیز شده بود، اما این سرعت هنوز تایید نشده و در لیست ارقام به ثبت رسیده برای سریع ترین سرعت با اتومبیل های چهارچرخ اضافه نشده است و "جسی کامبز" در تلاش بود تا رکورد خود را رسمی کند، اما در آخرین تلاش خود دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

 



نظرات