1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. به زودی نسخه هیبریدی "کیا سورنتو" هم تولید می شود

به زودی نسخه هیبریدی "کیا سورنتو" هم تولید می شود

نسخه هیبریدی "کیا سورنتو" هم تولید خواهد شد
12 دی 1398
  • 0

گزارش‌ها حاکی است که کیا سورنتو نیز هیبریدی و پلاگین هیبریدی می‌شود.

امیلیو هررا، مدیر ارشد اجرایی کیاموتورز در اروپا، در مصاحبه و گفتگویی با گزارشگر Automotive News از عرضه نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی به مدل جدید خودروی محبوب و پرفروش کیا سورنتو (Kia Sorento) خبر داده است.

وی در اظهاراتش همچنین اشاره کرده است که مشتریان و علاقمندان به خریداری این شاسی بلند جدید قادر خواهند بود نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی آن را که قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازارهای جهانی شود، تهیه، خریداری و استفاده کنند.

این مقام ارشد همچنین افزود: خودروساز کره‌ای در راستای قانون و مقررات سخت‌گیرانه اتحادیه اروپا به منظور کاهش انتشار گازهای آلاینده همچون کربن دی اکسید به جو زمین، تصمیم گرفته است به نسل بعدی یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای خود گزینه‌های جدیدی بیفزاید که آن نیز نسخه هیبریدی و پلاگین هیبریدی است.

 23.jpg

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیش‌تر محیط زیست، خودروهای تمام پاک و دوستدار محیط زیست اعم از وسایل نقلیه برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی را به تولید انبوه برسانند.

در سال های اخیر محبوبیت خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست به شدت افزایش پیدا کرده و شهروندان در کشورهای مختلف و پیشرفته همچون مناطق اروپایی و آمریکای شمالی استقبال بی نظیری از خریداری و استفاده از این وسالئل نقلیه کرده اند.

از این رو بسیاری از شرکت های خودروسازی در جهان به سمت و سوی توسعه، تولید و عرضه خودروهای الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی که همه جزو وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست به شمار می روند، روی آورده اند تا بدین ترتیب بتوانند با جلب نظر و توجه مشتریان، سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش دهند و هم زمان، نقش خود را در کاهش گرمایش زمین و آلودگی هوا و محیط زیست ایفا کنند.

منبع ایسنا


نظرات