درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
خواهند گفت خودروهای هیربدی آدمو برق میگیره نیارید تو کشور
بحث خودرو چنان جنجالي هست كه عملاً نشان از يك فساد گسترده دولتي مي باشد كه دست هاي پشت پرده و عدم رسيدگي جدي به آن نشان دهنده مافياي بودن آن و حمايت دولت را نشان مي دهد.
دولت باید واردات خودرو را سریعا آزاد نماید مگر دولت در خواب هست که وضعیت خودرو را نمی بیند.باآزادسازی گامی درجهت رقابت پذیری و شکست انحصار صورت میگیرد
بعیدمیدونم که راست میگید.اگه واقعاخودروهای هیبریدی باتعرفه ۵یاصفردرصدواردبشه واقعایک لطف بزرگ درحق ملت انجام خواهدشد
فکر نکنم حذف تعرفه بتونه 500 میلیون رو 100 میلیون بکنه شاید تا 300 یا 350 پایین بیاره
به شرط اینکه دو خودرو ساز بزرگ کشور چوب لای چرخ هیبریدی نکنن و بذار با همین قیمت دست مردم برسه .... سه ماه برای خرید یه پرشیا هر هفته کلی آدر نالین تو خونمون داره ترشح میشه کجا میشه این همه هیجان رو تجربه کرد این همه لذت برد .... سراغ دلالها که میری میگن6 تومن بده برات مینویسم تظمینی .....
به نظر خودت که این تحلیل نوشتی و با شناخت 40ساله از مسئولین ثابت مملکت این آقایون اجازه واردات خودرو هیبرید رو میدن؟اگر اجازه بدن با چه قیمتی میدن؟توتمام دنیا بنزین گرون میشه و درمقابل خودرو ارزون،تو این مملکت به پاس همت مردم بیفکر و مسئولین**** سوخت3برابر شد و خودرو 15%گرونتر.برعکس شد فهمیدی؟چون اینطوری سود یه عده ای بیشتر میشه.یعنی70میلیون نفر دارم حمالی میکنیم به خاطر زندگی کردن 10میلیون.برگشتیم قجر.
خودرو هیبرید 100ملیون!!!!
این احتمال صفر است چون دلالی خود رو شغل پر درآمدی است
با سلام . به نظر شما مافیای ایران خودرو و سایپا با مافیای شورای رقابت و شورای قیمت و نمایشگاه داران این اجازه را میدن همچین اتفاقی بیفته . پس لطفا دل مردم را با شایعه خوش نکنید
ای کاش واردات آزادشود چون واقعا خودروسازی ما جراحی نیاز دارد الان کیفیت خودروهای جدید نه تنها افزایش نیافته بلکه کاهش هم پیداکرده چون خریداران مثلا پراید بیشتر پراید صبا ۸۹ به پایین را به ۱۳۱ مدل بالا ترجیح میدهند درمورد پژو وسمند هم به همین منوال است چون خودروسازان فقط به فکر سود جویی خودشان هستند من در یک شر کت تولیدی شاتون کار میکردم که در سال ۹۸ بی کیفیت ترین شاتونها که سالهای قبل ضایعات محسوب میشدند رابه مگاموتور ارسال میکند وکنترل کیفیت مگا موتور هم در این زمینه کاملا بی تفاوت است وهیچ گونه مرجوعی ویااخطار کیفی هم دراین زمینه نمیزند به این دلیل که به قطعه ساز بدهکار است ودرنهایت چه کسی ظرر میکند معلوم است مصرف کننده واقعی که باهزار گرفتاری یک پراید خریده است لطفا اطلاع رسانی کنید باتشکر