1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جدیدی از فیس‌لیفت ام‌جی 6 مدل 2020 منتشر شد

تصاویر جدیدی از فیس‌لیفت ام‌جی 6 مدل 2020 منتشر شد

30 فروردین 1399
  • 0

ام‌جی در سپتامبر سال 2017 از نسل کنونی MG 6 پرده‌برداری کرد. این ماشین که روی پلت‌فرم مشترکی با سدان رووی i6 ساخته شده، از طراحی داخلی و خارجی نسبتاً مدرنی برخوردار است و با پیشرانه‌های بنزینی و هیبریدی ارائه می‌شود. حال پس از گذشت سه سال و نیم، طبیعی است که ام‌جی سدان 6 خود را بروز کند و هم‌اکنون تصاویری از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ این سدان چینی-بریتانیایی منتشر شده است.

 mg6-facelift-new-engine-2.jpeg

در نگاه اول، بیش از همه دماغهٔ جدید و تیزتر ام‌جی 6 جلب‌توجه می‌کند که چراغ‌های با طراحی شده با گرافیک جدید، جلوپنجرهٔ لانه‌زنبوری مشکی عریض‌تر، سپر بازطراحی شده و لوگوی بزرگ‌تر از ویژگی‌های آن هستند. در عقب خودرو نیز دو سر اگزوز بیضی‌شکل بزرگ، طراحی جدید سپر و یک بالهٔ کوچک روی درب صندوق به چشم می‌خورد. البته تصاویر نشان می‌دهند که می‌توان یک بال بزرگ را هم برای ام‌جی 6 جدید سفارش داد هرچند که شاید این ویژگی برای چنین خودروهایی چندان جالب نباشد.

 mg6-facelift-new-engine-3.jpeg

زیر کاپوت نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ این خودرو همان پیشرانهٔ 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی قبلی قرار می‌گیرد اما حالا قدرت این موتور با افزایش کمی از 168 اسب بخار به 180 اسب بخار رسیده است. در مورد نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی ام‌جی 6 جدید هنوز حرفی زده نشده ولی اگر تغییری در این قوای محرکه رخ نداده باشد، شاهد استفاده از یک پیشرانهٔ 1 لیتری بنزینی به همراه یک موتور الکتریکی خواهیم بود که مجموعاً 228 اسب بخار قدرت و 622 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. ام‌جی طی ماه‌های آینده رسماً فیس‌لیفت 6 را رونمایی خواهد کرد.

 

 

منبع پدال


نظرات