1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی پارس خودرو از محصول جدید کوییک آر پلاس + عکس

رونمایی پارس خودرو از محصول جدید کوییک آر پلاس + عکس

14 تیر 1399
  • 6

بهنام خلج معاون پارس خودرو در مراسم رونمایی از خودرو کوییک R گفت: طی مدتی که محصول کوییک R را شروع کردیم بازخورد‌هایی از مشتریان داشتیم که در خواست نصب گزینه های بیشتری روی این محصول داشتند.

او ادامه داد: پس از آن اقدام به ارتقا محصول کردیم و اکنون این محصول به اسم کوییک R پلاس عرضه خواهد شد. تقاضای مشتریان این روز‌ها با توجه به رقابت بالاتر می‌رود و ما در تلاش هستیم خود را ارتقا دهیم.

خلج افزود: سعی کرده ایم تفاضایی که مشتریان دارند را روی محصول پیاده کنیم. برخی از مشتریان تقاضای تغییر برخی آپشن‌ها مانند دودی کردن شیشه یا تعویض کف پوش داشتند، اما باید گفت این تغییرات باعث بروز مشکلاتی برای رانندگان می‌شود، اما برخی از آپشن‌هایی که مشکلی ایجاد نمی‌کنند را به این خودرو اضافه کرده ایم.

18km1mmb0tbi3o8uzo0.jpg
معاون شرکت پارس خودرو گفت: نتایجی از نظرسنجی بدست آمده از رضایت این خودرو قابل قبول بوده است و این موضوع را مد نظر داریم تا مدام محصول خود را ارتقا دهیم تا شاهد بهبود مستمر محصول باشیم.

در ادامه مراسم شهنام طهماسبی معاون فنی شرکت پارس خودرو بیان کرد: پس از تولید خودرو کوییک R اقدام به تولید کوییک R پلاس کردیم و در تلاش بودیم این خودرو را ارتقا دهیم. در بهمن ماه اولین نمونه خودرو تولید و در اسفند ماه به تولید یک روز خط رسید و پس از آن به تولید انبوه رسیدیم.

9wcsyq0vlroxur2io13i.jpg

او بیان کرد: در حال حاضر این خودرو روزی ٢٠ دستگاه تولید می‌شود و به مرور این تولید افزایش خواهد یافت. تمام قطعات تولیدی این خودرو در داخل تولید شده است.
طهماسبی ادامه داد: امکانات این خودرو افزایش یافته و مجهزی به دوربین دیده عقب، شیشه‌های دودی، صندلی چرمی و بسیاری دیگر از امکانات افزایش یافته است.

"کوئیک آر پلاس"، زیر ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورد

قائم مقام مدیر عامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت فروش کوئیک آر پلاس قطعا زیر یکصد میلیون تومان خواهد بود و سری نخست این تولیدات به ثبت نام کنندگان کوئیک واگذار خواهد شد.

مجید باقری خوزانی در حاشیه مراسم رونمایی از خودروی جدید گروه خودروسازی پارس خودرو افزود: از این پس خودروی کوئیک به مدت 10 سال فقط در شرکت پارس خودرو تولید خواهد شد و سری نخست آن که حدود هزار دستگاه است، به کسانیکه پیش از این برای دریافت خودروی کوئیک ثبت نام کرده بودند تخصیص می‌یابد.

قائم مقام مدیر عامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در خصوص قیمت نهایی این محصول دارای آپشن‌های مختلف نیز گفت: تا مرحله صدور دعوتنامه برای خریداران، قیمت این محصول هم نهایی خواهد شد، اما قطعا این محصول با قیمت زیر یکصد میلیون تومان عرضه می‌شود.

1.jpg



نظرات

  • ahvaz ahvaz (15 تیر 1399 ساعت 00:01)

    قیمت بزنید براش پراید ۸۰میلیون این چقدر ....فقط سلطان سایپا یا مسولین محترم میتونند این اسباب بازی بخرن تو این وضع تورم .....

  • فواد فواد (14 تیر 1399 ساعت 21:42)

    واقعا چه کسانی میرن این ماشینی که کلا برای دونفره فضای عقب کم یه سقف و اینه بغل قرمز با یه دی لایت لامپی شده کوییک Rواقعا جالبه ایران بجای اینکه تلاش کنه خودرو تمام ایرانی تولید کنه میاد خودروی قبلی رو با دو سه تا آپشن اضافه خدا تومن به دست مردم میده وگر نه کوییک Rبا مدل قبلی چه فرقی میکنه برای یه دی لایت و یقف رنگی یا برچسب کراسش اره این ماشین هاچ بکه ولی با یه میله اهنی بالای سقف و یه برچسب کراس ماشین رو با یه مدل بالاتر میفروشن در حالی که مردم فکر میکنن یه ماشین باحال دارن نه فقط کوییک بلکه تیبا 2 برلیانس کراس یا دانگ فنگ اینا همه هاچ بک اند ولی با که اسم تغییر وضعیت بدنه میکنه مردم باید بجای تعریف و خرید این ماشینا باید تحریمشون کرد تا با یک ماشین تمام ایرانی مقالم روبرو بشن
    ولی تا زمان وجود این دو مافیای بطرگ این امر نشدنیست

  • Mahdi Mahdi (14 تیر 1399 ساعت 17:02)

    خیلی ممنون از سایت مفیدتون عالی هستین شما

  • موسب موسب (14 تیر 1399 ساعت 13:15)

    اوه اوه چه آپشنایی شیشه دودی و کف پوش .کلا برگ های شرکت بنز و پورشه ریخت انصافا خودتون چه جوری جلوی خندتون رو میگیرید برا سواله؟

  • مینا مینا (14 تیر 1399 ساعت 10:19)

    به نظرم تیبا 2 خوشگلتر از اینه

  • ناشناس ناشناس (14 تیر 1399 ساعت 09:46)

    تیبا و کوییک خیلی شبیه اساب بازی هستن. یزره به طراحیها توجه کنید. واقعا اگه یه بچه طراحی کنه ازایناخوشگلترمیسازه