1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. نگاهی به نمایشگاه خودروی پکن 2020؛ مکانی مملو از محصولات عجیب و غریب چینی!

نگاهی به نمایشگاه خودروی پکن 2020؛ مکانی مملو از محصولات عجیب و غریب چینی!

نمایشگاه خودروی پکن 2020؛ مکانی مملو از محصولات عجیب و غریب چینی!
13 مهر 1399
  • 2

 

نمایشگاه خودروی پکن که با نام اتو چاینا نیز شناخته می شود؛ یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی کشور چین است که هر 2 سال یکبار در پکن برگزار می شود. سابقه برگزاری اولین دوره نیز به سال 2010 میلادی باز می گردد. هرچند تاریخ نمایشگاه 2020 به علت شیوع جهانی کرونا دچار تغییراتی شد اما نهایتا در 26 سپتامبر آغاز به کار کرد و تا 5 اکتبر نیز ادامه دارد.

در این دوره خودروهای آینده نگر متفاوتی به نمایش گذاشته شده اند که در ادامه تعدادی از آنها را مشاهده خواهید کرد:


Voyah iFree

گروه دانگ فنگ از یک شاسی بلند الکتریکی مفهومی با برند Voyah رونمایی کرده است. پیش از این نیز سدان همین برند معرفی شده بود که در گروه خودروی عصر ایران به معرفی آن پرداختیم و جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.

این محصول سطح بالا مجهز به سرویس های ناوبری هوشمند است و نسخه تولید انبوه آن نیز در سال آینده برای فروش معرفی خواهد شد. درباره ویژگی های فنی آن اطلاعاتی ارائه نشده است.

11.jpg

12.jpg


Beijing Radiance

از این خودروی مفهومی به عنوان رقیب شرقی تسلا مدل اس در نمایشگاه نام برده شده است. محصول مذکور توسط گروه خودروسازی بایک معرفی شده و به عنوان یک الکتریکی خالص طراحی آینده نگری را نیز همراه خود دارد.

براساس اطلاعات موجود؛ این محصول دارای برد حرکتی 800 کیلومتر خواهد بود.

21.jpg

22.jpg


Neta Eureka 03

اما ظاهرا دشمنان تسلا مدل 3 تعداد زیادی دارند! به هر ترتیب مدل 3 در حال حاضر شناخته شده ترین خودروی الکتریکی در سراسر جهان است و طبیعی است که رقبا برای ارائه محصولی مشابه آن تلاش کنند.

مفهومی Neta Eureka 03 یکی از همین رقبا است که توسط کمپانی  Neta  معرفی شده است. این خودرو دارای برد حرکتی 800 کیلومتر است. شاخص صفر تا 100 کیلومتر Eureka 03 برابر با 4 ثانیه اعلام شده است.

از منظر ابعاد، برابر با 4800 میلیمتر در طول، 1999 میلیمتر در عرض و 1400 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2895 میلیمتر است.

31.jpg

32.jpg


هونگ چی E-HS9

این محصول را قبلا بطور کامل معرفی کرده ایم که جزئیاتش در دسترس قرار دارد. در ادامه تصاویر نمونه حاضر در نمایشگاه را مشاهده می کنید.

41.jpg

42.jpg


گریت وال بلک بولت

مدتی قبل پیکاپ آفرودی گریت وال از خانواده P را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. اما در نمایشگاه پکن یک تریم آخر الزمانی با نام بلک بولت از آن به نمایش گذاشته شده که جزئیات مشکی مات فراوانی به بدنه آن افزوده شده و در تصاویر مشاهده می کنید:

51.jpg

52.jpg

 

Ora Futurist

یکی دیگر از مفهومی های متفاوت نمایشگاه است که توسط کمپانی چینی گریت وال معرفی شده است. این محصول ظاهری کلاسیک را در قالبی فناورانه ارائه کرده است. حتی طراحی کنسول اصلی آن در کابین به سبک مجصولات اواخر دهه 50 میلادی انجام شده است. درباره جزئیات پیشرانه این محصول تمام الکتریکی اطلاعاتی ارائه نشده است.

درب های خودرو در حالت خودکشی باز می شوند.

61.jpg

62.jpg


بستیون بی70

مدتی قبل یک سدان لوکس چینی را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که کاملا براساس الگوی طراحی کادیلاک سی تی5 شکل گرفته بود. جزئیات خبر مذکور اینجا در دسترس قرار دارد. در نمایشگاه خودروی پکن می توانید تصاویری واضح تری از این سدان چینی را مشاهده کنید:

71.jpg

72.jpg


Qoros Milestone

مفهومی عجیبی که طراحی آن پر از زوایای تند و تیز است نظر بسیاری از مخاطبان نمایشگاه را به خود جلب کرده است. مایلستون از منظر ابعاد برابر با 5003 میلیمتر در طول، 2006 میلیمتر در عرض و 1397 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. اطلاعاتی درباره پیشرانه این مدل مفهومی ارائه نشده است.

81.jpg

82.jpg

 

 

 

 

 

 



نظرات

  • جعفر جعفر (23 مهر 1399 ساعت 21:33)

    پراید هم می بردن با هم برابرند....البته قیمت

  • محمد محمد (13 مهر 1399 ساعت 09:28)

    چه پیشرفتی کردن چینیا ما هوز سر رانا پلاس و رانا معمولی گیر کردیم