1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اعمال تغییراتی جدید در کیا سول مدل سال ۲۰۲۱ + قیمت

اعمال تغییراتی جدید در کیا سول مدل سال ۲۰۲۱ + قیمت

اعمال تغییراتی جدید در کیا سول مدل سال ۲۰۲۱ + عکس
17 مهر 1399
  • 0

 

کیا سول ۲۰۲۱ با برخی تغییرات ملایم معرفی شده است. اگرچه کره‌ای‌ها برخی تجهیزات جدید را به سول ۲۰۲۱ افزوده‌اند اما باید گفت کیا برخی تجهیزات را نیز از بعضی مدل‌های خاص حذف کرده است.

تمامی تریم های سول ۲۰۲۱ هم‌اکنون با هشدار سرنشین عقب عرضه می‌شوند که تغییر کوچکی است اما خب برای خانواده‌هایی که دارای بچه کوچک هستند ویژگی مفیدی محسوب می‌شود.

1.jpg

کیا در تریم های X-Line و GT-Line اقدام به بازنگری در سوپاپ‌های شوک کرده است. این خودروساز کره‌ای مدعی است تغییر رخ داده باعث بهبود سواری سول ۲۰۲۱ شده است.

نسخه پرچم‌دار این خودرو هم‌اکنون با نام ساده‌تر سول توربو شناخته می‌شود درحالی‌که سال پیش با نام GT-Line توربو عرضه می‌شد. به این ترتیب دیگر خبری از نشان‌های قرمز GT-Line در بدنه این خودرو نخواهد بود.

2.jpg

اما کلید مدل‌های EX و توربو نیز به استارت از راه دور پیشرانه مجهز شده است. اگرچه نصب این تجهیزات با استقبال روبرو خواهد شد اما کیا برخی تجهیزات مدل EX را حذف کرده به گونه‌ای که این خودرو دیگر با چراغ‌های مشابه پروژکتور عرضه نمی‌شود. همچنین پکیج سفارشی دیزاینر نیز در دسترس نیست. این پکیج شامل رینگ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو، عقب و مه شکن‌های LED و سقف دو رنگ بوده است.

8.jpg

گفته می‌شود کیا تعداد رنگ‌های بدنه سول ۲۰۲۱ را نیز کاهش داده و حالا شامل رینگ‌های زرد، طلایی، طلایی با سقف سفید، خاکستری با سقف طلایی، سفید با سقف قرمز، قرمز با سقف مشکی و مشکی با سقف قرمز می‌باشد.

در جدول زیر قیمت‌گذاری کیا سول ۲۰۲۱ را مشاهده می‌کنید:

223.jpg

 

 

منبع پدال


نظرات