1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. از امروز پیش ‌فروش مرحله سوم تارا دنده ای و اتوماتیک آغاز می شود + جدول

از امروز پیش ‌فروش مرحله سوم تارا دنده ای و اتوماتیک آغاز می شود + جدول

از امروز پیش ‌فروش مرحله سوم تارا دنده ای و اتوماتیک آغاز می شود
13 اسفند 1399
  • 3

با توجه به استقبال و درخواست مشتریان، مرحله سوم طرح پیش فروش خودرو تارا ، محصول جدید ایران خودرو از امروز سیزدهم اسفند ماه به مدت چهار روز به اجرا گذاشته می شود .

خودروی تارا جدیدترین محصول شرکت ایران خودرو به حساب می آید و توان دقایت حتی با محصولات خارجی را هم دارد.

در این طرح، خودرو تارا  در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه شده است و موعد تحویل این خودرو به ترتیب از مهرتا اسفند ( تارا دستی ) و بهمن و اسفند ( تارا اتوماتیک )  سال آینده  تعیین شده است . 

در طرح پیش فروش مبلغ پیش پرداخت خودرو تارا با گیربکس دستی یک میلیارد و 435 میلیون ریال و با گیربکس اتوماتیک یک میلیارد و 925 میلیون ریال است . همچنین دراین طرح سود مشارکت و انصراف محاسبه نخواهد شد. 

همانند روال قبلی، اسامی نفرات برگزیده پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان زمان ثبت نام، از طریق قرعه‌کشی و با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد. 

9.jpg



نظرات

  • جواد جواد (21 اسفند 1399 ساعت 12:51)

    لطفا واسه اعلام قیمت قطعی خودرو تارا.قیمت واقعیه اونو اعلام کنید نه قیمتهای نجومی که متقاضیانی هم که تو پیش فروش ثبت نام کردند مجبور به انصراف بشند.

  • امیر امیر (15 اسفند 1399 ساعت 23:33)

    ایران خودرو و سایپا اینقدر پست و وقیح شدن که از الان میخواد پول ماشینو بگیره یکسال نگه داره و هیچ سودی هم نده. خیامی روحت شاد

  • علی علی (13 اسفند 1399 ساعت 12:32)

    خجالت میکشید به سیستم تعلیقش اشاره کنید..چون همون سیستم 40 سال پیشه پژو405 هست..با عوض کردن دو تا چراغ و سپر آفتابه نشان خودرو قابل رقابت با محصولات خارجی ساختین!!!!!!بزننین تو کار رب گوجه فرنگی با رنگهای متنوع سنگین تره.