درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
به نظر اينجانب كساني بودند و هستند كه قصد ضربه زدن به صنعت خودرو را داشتند و دارند و تقريبا هم موفق بوده اند.. آنها نميتوانستند دستور اعلام كنند كه كسي فعاليتهاي توسعه اي انجام ندهد. دست به دامن شوراي رقابت و بعضي نمايندگان شدند تا جلوي سود دهي خودروسازان به هر نحوي گرفته شود. همين عدم سود دهي شركت و ممانعت از ورود سرمايه ؛ افت كيفيت و عقب ماندگي ايجاد ميكند و همان ميشود كه غربيها و شرقي ها ميخواهد. قبلها در جنگها آب را بروي هم ميبستند تا لشكر روبرو تضعيف شود. اين سياست عدم سود دهي هم همين است. در جامعهاي كه تورم عمومي سالانه بالاي 25 درصد است تورم صنعت خودرو حدود 10 درصد ديكته ميشود. پيداست كه زيان و افت كيفيت حاصل ميشود. فلج كردن صنعت خودرو باعث سوق سرمايه ها به سمت مسكن و دلالي ميشود و اين همان است كه اجانب با دستهاي داخلي انجام دادند. اينكه هنوزم هستند كساني كه به سمت صنايع سنگ مياندازند و خود را قهرمان ملت قلمداد ميكنند باعث تعجب است. ورود سرمايه به شركتها را گرفته اند و فشار زيادي ميآورند و مقايسه با كشورهاي ديگر ميكنند.
حقوق بگیر های بیکاره را اخراج کنید . پاداش های نجومی ، ماموریت های الکی خارج از کشور را حذف کنید .مهمترین مشکل نیروی سربار است ، نه حرف های الکی که نوشتید .شرکت کیا 33255نفر پرسنل دارد و ونسبت تولید به پرسنل آن 85 است . شرکت هیوندای 63099نفر پرسنل دارد و نسبت تولید به پرسنل 75 است .
اما و اما شرکت ایران خودرو با داشتن 54000 نفر پرسنل ،نسبت تولید به پرسنل فقط عدد شرم آور 7 است . سایپا نیزبا داشتن 39304 نفر پرسنل، نسبت تولید به پرسنل عدد 6 است و پارس خودرو با 7345پرسنل ،نسبت تولید به پرسنل عدد 8 است .
این وضع افتضاح را به پاداش های نجومی ، ماموریت های الکی خارج از کشور و... اضافه کنید .