1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی هوندا سیویک ۲۰۲۲ جدید با اسانس تیونینگ موگن!

معرفی هوندا سیویک ۲۰۲۲ جدید با اسانس تیونینگ موگن!

31 مرداد 1400
  • 0

موگن حدود ۳۰ سال است که اقدام به ارتقای محصولات هوندا می‌کند. با معرفی نسل جدید سیویک این شرکت نیز دست‌به‌کار شده و اگرچه جزئیات کامل پکیج تیونینگ موگن در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد اما هم‌اکنون تصاویری از این خودرو منتشر شده‌اند.

کیت بدنه جدید موگن برای سیویک را به راحتی می‌توان تشخیص داد. اساساً در بخش پایینی بدنه همه‌چیز به رنگ مشکی درآمده که از جمله آن‌ها می‌توان به رکاب‌ها و نمای عقب اشاره کرد که در این بخش خروجی‌های اگزوز استاندارد حذف‌ شده‌اند. یک اسپویلر متوسط نیز بالای لبه صندوق نشسته است. به این موارد باید پوشش جدید آینه‌های جانبی و رینگ‌های جدید را اضافه کرد.

2022-honda-civic-mugen-front-view.jpg

این رینگ‌های ۱۸ اینچی و فورج کاری شده طبق گفته موگن روی سواری اسپورت تأکید دارند. این شرکت همچنین به اگزوز اسپورت نیز به عنوان بخشی از پکیج خود اشاره کرده است. خروجی‌های اگزوز هماهنگی خوبی با طراحی بخش عقب دارند.

قطعاً کیت موگن باعث ارتقای ظاهر سیویک شده‌اند. این شرکت همچنین کف‌پوش‌های اسپورت را نیز برای این خودرو تدارک دیده است.

موگن در معرفی کیت ارتقایی خود اشاره خاصی به سدان یا هاچبک بودن سیویک جدید نکرده و قطعاً قطعات مشترکی برای هر دو مدل وجود خواهد داشت اما از آنجایی که سیویک هاچبک جدید تنها نسخه‌ای خواهد بود که با گیربکس دستی عرضه خواهد شد بنابراین حدس می‌زنیم این خودرو توجه بیشتری را به خود جلب کند. به‌طورکلی باید گفت این کیت بدنه ملایم راه‌حلی ساده اما مؤثر برای افرادی است که حس می‌کنند استایل یازدهمین نسل سیویک بیش از حد محافظه‌کارانه است.

 

منبع پدال


نظرات