1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. اعلام فروش فوری کامیونت شیلر بهمن دیزل از ۷ تا ۱۴ آذر

اعلام فروش فوری کامیونت شیلر بهمن دیزل از ۷ تا ۱۴ آذر

فروش فوری کامیونت شیلر بهمن دیزل
7 آذر 1400
  • 0

شرکت بهمن دیزل از برنامه خود برای فروش ویژه کامیونت شیلر ۶ تن خبر داد. بر اساس اعلام این شرکت فروش کامیونت شیلر شش تن بدون کاربری از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه هفتم آذر ماه آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ یکشنبه چهاردهم آذر ماه یا تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت.

قیمت اعلام شده برای این کامیونت ۸۳۹ میلیون تومان و نحوه ‌پرداخت آن نقدی خواهد بود. همچنین خرید خودرو صرفا به صورت اینترنتی خواهد بود و تنها از طریق پرتال ایرانی کار بهمن خودرو به آدرس bahman.iranecar.com امکان‌پذیر است. گروه بهمن زمان تحویل این خودروها را هفته آخر دی ماه اعلام‌ کرده است.

بر اساس اطلاعات موجود در سایت این شرکت، کامیونت شیلر از یک موتور چهار سیلندر خطی سوپاپ بالا و مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر با حجم ۳۷۶۰ سی‌سی بهره می‌برد که توانایی تولید حداکثر ۱۴۱ اسب بخار در دور موتور ۲۶۰۰ دور در دقیقه را دارد. همچنین این کامیونت از سیستم ترمز بادى، ترمز ABS، ابعاد قابل‌قبول براى انواع کاربرى و حداقل شعاع گردش ۶/۴۵ مترى بهره می‌برد. شاسی این کامیونت نردبانی با طول ۶۴۹۵ میلی‌متر، عرض ۸۵۰ میلی‌متر و ضخامت ۶ میلی‌متر است.

سبک‌تر بودن نسبت به رقبا، داشتن دید وسیع‌تر و مخصوصا قیمت ارزان‌تر از رقبا از جمله مزایایی است که این خودروساز برای کامیونت شیلر ۶ تن برشمرده است.

نکات مهم در مورد ثبت‌نام

  • در این روش فروش، صلح به غیر امکان‌پذیر نیست.
  • ثبت‌نام خودرو از طریق آدرس ذکر شده انجام می‌شود و سایر مراحل (تشکیل پرونده، تحویل خودرو و مدارک و …) در عاملیت انتخاب شده صورت می‌پذیرد.
  • با توجه به اینکه احتمال دارد برخی از کارت‌های بانکی دارای سقف پرداخت باشند، لازم است تا پیش از اقدام به ثبت‌نام، از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایید. واریز وجه خودرو در یک تراکنش امکان‌پذیر است.


نظرات