1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از کانسپت عجیب شرکت مایباخ + عکس

رونمایی از کانسپت عجیب شرکت مایباخ + عکس

20 آذر 1400
  • 0

میباخ زیر شاخه ای از کمپانی آلمانی مرسدس بنز است که به طراحی و تولید خودروهای سوپر لاکچری و گران قیمت مشغول می باشد.

مرسدس-بنز در نمایشگاه هنر آرت‌بازل در میامی از کانسپتی رونمایی کرد که با همکاری ویرجیل آبلو (Virgil Abloh)،‌ مدیر هنری شرکت لوئی‌ویتون طراحی شده است.

رونمایی ماشین با مرگ آقای آبلو همزمان شد که در ۴۱ سالگی بعد از سال‌ها مبارزه با سرطان درگذشت. او اولین آفریقایی‌تباری بود که به مدیریت هنری لباس‌های مردانه مزون فرانسوی منصوب شد و از طراحان مد تاثیرگذار در دوران خود بود.

همکاری ویرجیل آبلو با بنز در سال ۲۰۱۸ آغاز شد. او با گوردون واگنر،‌ مدیر طراحی بنز روی پروژه‌ای کار کرد که قرار بود نتیجه‌اش تعریفی تازه از کالای لوکس باشد. واگنر و آبلو سپس با هدفی مشابه پروژه مایباخ را اجرا کردند که نتیجه‌اش کانسپتی بود که به مناسبت صد‌سالگی مایباخ ساخته شد.

13333.jpg

این کانسپت ماشینی لوکس برای خارج از جاده است. طول مایباخ شش متر است و با الهام از خودروهای لوکس دهه سی میلادی مانند بوگاتی رویال طراحی شده است. در طراحی اتاق از هتل‌های لوکس الهام گرفته شده است و امکاناتی برای سرنشینان درنظر گرفته شده که سفرهای خارج از جاده را برای آنها راحت کند. قوای محرکه ماشین الکتریکی است و برای افزایش مسافت حرکتش، باتری‌ها با نور خورشید هم شارژ می‌شوند.

بنز برای نمایش ماشین از خانواده آقای آبلو اجازه گرفت. این کارخانه در اطلاعیه‌ای از همکاری آقای آبلو تشکر کرد و اعلام کرد که ایده‌های این طراح آمریکایی در محصولات آینده بنز استفاده خواهد شد.

13330.jpg



نظرات